Digital One

Startuje kampania marki Clinique (The Estēe Lauder Companies) wspierająca linię kosmetyków Even Better

Agencja Digital One przygotowała dla marki Clinique (The Estēe Lauder Companies) kampanię w obszarze digital, która jest jednym z elementów kampanii 360 stopni serum na przebarwienia Even Better Clinical. Kampania w internecie wystartowała wczoraj, we wtorek ruszy kampania telewizyjna, a od kilkunastu dni reklama Even Better Clinical dostępna jest w wydaniu „Wysokich Obcasów Extra” na iPada. Celem działań jest promocja linii Even Better wśród targetu marki Clinique, czyli przede wszystkim w grupie kobiet 25+ .

Czytaj więcej »Startuje kampania marki Clinique (The Estēe Lauder Companies) wspierająca linię kosmetyków Even Better

Digital One przygotowała pierwszy Dance Mob w polskim Facebooku dla Lipton Ice Tea

Digital One przygotowała dla Pepsi Cola General Bottlers roztańczoną akcję promocyjną wspierającą markę Lipton Ice Tea, odbywającą się pod hasłem „Zaklinacze Mango”. Jest to konkurs taneczny dla fanów Lipton Ice Tea w całości zorganizowany na Facebooku, którego trzonem jest specjalnie przygotowana aplikacja. Zwycięska grupa wirtualnych tancerzy pojawi się w nagrodę na zupełnie realnym nośniku outdoorowym w centrum Warszawy.

Czytaj więcej »Digital One przygotowała pierwszy Dance Mob w polskim Facebooku dla Lipton Ice Tea

Digital One przygotowała launch nowej Lipton Ice Tea w internecie

Digital One przygotowała dla Pepsi Cola General Bottlers launch internetowy nowego produktu marki Lipton Ice Tea. Jest to nowy wariant smakowy o nazwie Lipton Ice Tea Green Mango. Rozpoczęcie szeroko zakrojonej aktywności w sieci jest jednym z elementów ogólnopolskiej zintegrowanej kampanii marketingowej promującej nowy smak. Poza internetem wykorzystywane są także: telewizja, prasa, kino i outdoor.

Czytaj więcej »Digital One przygotowała launch nowej Lipton Ice Tea w internecie

Zostań Świętym Mikołajem

Na facebookowym profilu Fundacji Dom w Łodzi została uruchomiona specjalnie zaprojektowana aplikacja, która będzie zachęcać do zostania Świętym Mikołajem (http://www.facebook.com/pages/Fundacja-Dom-w-Lodzi/328115812141?v=app_7146470109). Przy pomocy aplikacji zbierane są kliknięcia, które następnie zamienione będą na prezenty fundowane przez Digital One. Każde 50 kliknięć złoży się zatem na jeden z 10 prezentów dla 10 podopiecznych Fundacji.

Czytaj więcej »Zostań Świętym Mikołajem