Digital One

Digital One stawia na Quality Social Media, powstaje Dział Content & Copy, zmiany personalne w agencji

Agencja Digital One wprowadza strategiczne zmiany w obszarach związanych z mediami społecznościowymi. Agencja stawia na Quality Social Media i dokonuje zmian w strukturze zgodnych z tą filozofią – tworzy Dział Content & Copy (na jego czele staje Zuzanna Koraszewska), oraz nowe stanowisko w firmie – Social Media Strategist.

Czytaj więcej »Digital One stawia na Quality Social Media, powstaje Dział Content & Copy, zmiany personalne w agencji

Digital One przygotowała długofalowy projekt piłkarski dla Pepsi

Agencja Digital One przygotowała dla marki Pepsi aplikację piłkarską w Facebooku. Aplikacja nosi nazwę Pepsi Arena, czyli taką jak stadion Legii w Warszawie. Poszczególne konkursy odpowiadają kolejnym meczom Legii Warszawa z innymi klubami polskiej ekstraklasy piłkarskiej, ale będą też dotyczyć i innych wydarzeń odbywających się na stadionie.

Czytaj więcej »Digital One przygotowała długofalowy projekt piłkarski dla Pepsi

Digital One znalazła się w prestiżowym podsumowaniu „The Best 365 Websites Around the World”

Agencja Digital One znalazła się w prestiżowym podsumowaniu Awwwards prezentującym najlepsze strony internetowe na świecie w 2011 r. W wydanym przez Awwwards albumie pt. „The Best 365 Websites Around the World” znalazł się projekt wykonany przez agencję dla Lipton Ice Tea w ramach platformy „Drink Positive” tej marki: http://www.awwwards.com/web-design-awards/lipton-ice-tea.

Czytaj więcej »Digital One znalazła się w prestiżowym podsumowaniu „The Best 365 Websites Around the World”

Marka kosmetyczna Bobbi Brown wspierana przez agencję Digital One rozpoczęła działania online wprowadzające brand do polskiego internetu

Agencja Digital One przygotowała dla ekskluzywnej marki kosmetyków Bobbi Brown (Estēe Lauder Companies) projekty wprowadzające tę markę do polskiego internetu – polskojęzyczny serwis brandu www.bobbibrown.pl oraz profil w serwisie Facebook.

Czytaj więcej »Marka kosmetyczna Bobbi Brown wspierana przez agencję Digital One rozpoczęła działania online wprowadzające brand do polskiego internetu

Digital One powiększa dział Social, do zespołu dołączyli Anna Tokarska i Łukasz Gołacki

Digital One powiększa dział Social. Dołączyła do niego Anna Tokarska, która będzie zajmować się przede wszystkim wsparciem marek kobiecych. Równocześnie do zespołu dołącza Łukasz Gołacki, który z kolei zajmie się przede wszystkim obsługą marek z portfolio PepsiCo.

Czytaj więcej »Digital One powiększa dział Social, do zespołu dołączyli Anna Tokarska i Łukasz Gołacki

Digital One wygrała przetarg na obsługę Polkomtela w obszarze ofert – „Plus dla Firm” i „Pus Internet”

Digital One wygrała przetarg i rozpoczyna współpracę z Polkomtel SA. Agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo i opracowywanie strategii, oraz implementację konkretnych rozwiązań w obszarach m.in. projektów www i kampanii e-reklamowych.

Czytaj więcej »Digital One wygrała przetarg na obsługę Polkomtela w obszarze ofert – „Plus dla Firm” i „Pus Internet”