Digital One

Digital One i Sephora odkodowują trendy na sezon jesień-zima 2015/2016

Akcja prowadzona pod hasłem „Trend Cover. W tym sezonie to Ty jesteś gwiazdą” ruszyła 8 września i potrwa do 5 października. Jest to autorski projekt Digital One. Agencja stworzyła jego koncepcję, odpowiada także za przygotowanie kreacji, wdrożenie akcji i jej przeprowadzenie, w tym m.in. przygotowanie aplikacji konkursowej i kampanii display.Czytaj więcej »Digital One i Sephora odkodowują trendy na sezon jesień-zima 2015/2016

Popularne polskie blogerki bohaterkami albumu modowego Pepsi Light Lemon przygotowanego przez Digital One

Agencja Digital One przygotowała dla Pepsi Cola General Bottlers Poland internetowy album ze zdjęciami z sesji modowej popularnych polskich blogerek oraz zwyciężczyń konkursu Lekka Kolekcja Pepsi Light Lemon. Jest to nietypowy album, w którym zdjęcia prezentowane są w formacie GIF pozwalającym na uchwycenie ruchu.

Czytaj więcej »Popularne polskie blogerki bohaterkami albumu modowego Pepsi Light Lemon przygotowanego przez Digital One

Digital One przygotowała dla Polkomtela kampanię „Nowa jakość Internetu”

Agencja Digital One przygotowała dla Polkomtel Sp. z o.o. nową odsłonę kampanii internetowej „Nielimitowany dostęp do YouTube oraz zwykłych www”, wspierającej usługę dostępu do Internetu w technologii LTE, oferowaną przez Polkomtel. Startująca właśnie kampania brandu Plus Internet LTE potrwa do 23 czerwca. Kampania internetowa jest elementem multimedialnej kampanii, obejmującej także prasę, outdoor i telewizję. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

Czytaj więcej »Digital One przygotowała dla Polkomtela kampanię „Nowa jakość Internetu”