Digital One

Digital One i Sephora odkodowują trendy na sezon jesień-zima 2015/2016

Akcja prowadzona pod hasłem „Trend Cover. W tym sezonie to Ty jesteś gwiazdą” ruszyła 8 września i potrwa do 5 października. Jest to autorski projekt Digital One. Agencja stworzyła jego koncepcję, odpowiada także za przygotowanie kreacji, wdrożenie akcji i jej przeprowadzenie, w tym m.in. przygotowanie aplikacji konkursowej i kampanii display.Czytaj więcej »Digital One i Sephora odkodowują trendy na sezon jesień-zima 2015/2016

6 Digital One

Popularne polskie blogerki bohaterkami albumu modowego Pepsi Light Lemon przygotowanego przez Digital One

digital oneAgencja Digital One przygotowała dla Pepsi Cola General Bottlers Poland internetowy album ze zdjęciami z sesji modowej popularnych polskich blogerek oraz zwyciężczyń konkursu Lekka Kolekcja Pepsi Light Lemon. Jest to nietypowy album, w którym zdjęcia prezentowane są w formacie GIF pozwalającym na uchwycenie ruchu.

Czytaj więcej »Popularne polskie blogerki bohaterkami albumu modowego Pepsi Light Lemon przygotowanego przez Digital One

7 Digital One

Digital One przygotowała dla Polkomtela kampanię „Nowa jakość Internetu”

digital oneAgencja Digital One przygotowała dla Polkomtel Sp. z o.o. nową odsłonę kampanii internetowej „Nielimitowany dostęp do YouTube oraz zwykłych www”, wspierającej usługę dostępu do Internetu w technologii LTE, oferowaną przez Polkomtel. Startująca właśnie kampania brandu Plus Internet LTE potrwa do 23 czerwca. Kampania internetowa jest elementem multimedialnej kampanii, obejmującej także prasę, outdoor i telewizję. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.

Czytaj więcej »Digital One przygotowała dla Polkomtela kampanię „Nowa jakość Internetu”