Da Grasso

Da Grasso i WSPWN ponownie wspierają maturzystów

Da Grasso – największa w Polsce sieć pizzerii i restauracji – po raz kolejny nawiązała współpracę z Wydawnictwem Szkolnym PWN w ramach promocji pakietów pomocy naukowych dla maturzystów – „Akademia Maturalna PWN”. Akcja będzie promowana na stronie internetowej Da Grasso, a maturzyści wraz z podręcznikami otrzymają kupony rabatowe na nowe menu Smaki Da Grasso USA.

Czytaj więcej »Da Grasso i WSPWN ponownie wspierają maturzystów

Da Grasso promuje Meksyk

Da Grasso – największa w Polsce sieć pizzerii i restauracji – rozpoczęła kampanię reklamową nowego Menu Meksykańskiego. Działania będą prowadzone w internecie. Da Grasso to największa w Polsce sieć ponad 200 pizzerii i restauracji zlokalizowanych w blisko 150 miastach. Każdego dnia sieć sprzedaje 40.000 sztuk pizzy.

Czytaj więcej »Da Grasso promuje Meksyk

38PR dla Da Grasso

Agencja 38PR rozpoczęła współpracę z Da Grasso – największą w Polsce siecią pizzerii i restauracji. Umowa obejmuje doradztwo z zakresu public relations i marketingu, komunikację wewnętrzną oraz prowadzenie biura prasowego. Ponadto, agencja opiekuje się Fundacją Da Grasso, która zajmuje się wspieraniem utalentowanych dzieci ze środowisk zagrożonych biedą i wykluczeniem społecznym. Firma 38PR została wybrana w drodze rekomendacji. Za realizację projektu odpowiadają Katarzyna Życińska, Martyna Moś i Katarzyna Górecka.

Czytaj więcej »38PR dla Da Grasso