Customer Interaction Center

PGE Obrót S.A. inwestuje w przyjazne relacje z klientami

Spółka PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Zamościu w celu usprawnienia obsługi klientów uruchomiła Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe. Wdrożony w nowej jednostce multimedialny system komunikacyjny Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence umożliwi klientom spółki kontakt z usługodawcą z każdego miejsca, za pomocą telefonu, e-maila lub faksu.

Czytaj więcej »PGE Obrót S.A. inwestuje w przyjazne relacje z klientami

Interactive Intelligence udostępnia polską wersję systemu CIC 3.0

Firma Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, zakończyła projekt polskiej lokalizacji systemu Customer Interaction Center (CIC) w wersji 3.0. Oprogramowanie zostało przetłumaczone na język polski oraz dostosowane do polskiej gramatyki.

Czytaj więcej »Interactive Intelligence udostępnia polską wersję systemu CIC 3.0

Interactive Intelligence z Microsoft Office Communications Server 2007 Release 2

Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) udostępnia wersję swojego uniwersalnego oprogramowania do komunikacji IP, która będzie współpracować z Microsoft Office Communications Server 2007 Release 2. Usprawni to komunikację i współpracę użytkowników biznesowych i agentów centrum kontaktowego.
Czytaj więcej »Interactive Intelligence z Microsoft Office Communications Server 2007 Release 2

Interactive Intelligence zintegruje funkcje centrum kontaktowego z IBM Lotus Sametime

Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, współpracuje z firmą IBM nad stworzeniem zintegrowanego rozwiązania do zunifikowanej komunikacji. Dzięki integracji funkcje centrum kontaktowego aplikacji Customer Interaction Center (CIC) będą dostępne z poziomu oprogramowania IBM Lotus Sametime.
Czytaj więcej »Interactive Intelligence zintegruje funkcje centrum kontaktowego z IBM Lotus Sametime