Cukier Królewski

„Podaj dalej”, czyli Tetra Rex w plenerze. Letnia kampania Cukru Królewskiego

Producent Cukru Królewskiego udowodnił, że warto stawiać na nowatorskie rozwiązania. W drugim roku po rynkowym debiucie, cukier drobny w opakowaniu Tetra Rex cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem konsumentów. Karton z korkiem to branżowa rewolucja. Idealnie sprawdza się w domu, ale przede wszystkim w plenerze.

Czytaj więcej »„Podaj dalej”, czyli Tetra Rex w plenerze. Letnia kampania Cukru Królewskiego

Open Media wspiera letnią kampanię promocyjną Cukru Królewskiego

Do końca wakacji potrwa letnia kampania promocyjna Cukru Królewskiego „Słoik Królewskich Słodkości”. W ramach kampanii, dla konsumentów  zorganizowana została wielka wakacyjna loteria oraz kilkanaście mniejszych konkursów w prasie i internecie. Za działania  public relations na rzecz Cukru Królewskiego oraz konkursy konsumenckie w mediach odpowiada krakowska agencja Open Media.Czytaj więcej »Open Media wspiera letnią kampanię promocyjną Cukru Królewskiego