CSR

CSR w Decora S.A.

Kolejnym programem Decora S.A. prowadzonym w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu jest akcja charytatywna „Bajkowe okna”. Skierowana jest ona do lokalnej społeczności – szkół, przedszkoli i żłobków na terenie Wielkopolski. Placówki, które zgłoszą się do Decory otrzymają w prezencie rolety okienne z motywami bohaterów ze znanych bajek.Czytaj więcej »CSR w Decora S.A.

Liberty Direct rozszerza kampanię CSR

Liberty Direct – ubezpieczyciel komunikacyjny oferujący polisy przez internet i telefon – startuje z akcją „Taksówka z fotelikiem” w 7 mieście Polski, Łodzi. Celem akcji, której towarzyszy 4-miesięczna kampania ambientowa i PR, jest poprawa bezpieczeństwa dzieci podróżujących taksówkami oraz edukowanie na temat bezpiecznego przewożenia najmłodszych. Dotychczas Liberty Direct przekazała korporacjom z całej Polski ponad 500 fotelików do przewożenia dzieci.Czytaj więcej »Liberty Direct rozszerza kampanię CSR

Radom. Lokalnie – współpracujemy odpowiedzialnie

Spolita PR uruchamia pilotażowy projekt z zakresu CSR – „Radom. Lokalnie – współpracujemy odpowiedzialnie”. Celem projektu jest nawiązanie dialogu społecznego, pomiędzy radomskimi przedsiębiorcami, a lokalnymi instytucjami społecznymi oraz popularyzacja wiedzy na temat koncepcji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR), jej znaczenia dla rozwoju przedsiębiorstw oraz wpływu na rynek lokalny. Czytaj więcej »Radom. Lokalnie – współpracujemy odpowiedzialnie