Archiwa tagu: CRM

Analitycy plasują Teradata wśród liderów wielokanałowego CRM, w czasach gdy przedsiębiorstwa coraz częściej wykorzystują kampanie złożone do wspierania procesu sprzedaży

Korporacja Teradata (NYSE: TDC), światowy lider oprogramowania i sprzętu opartego na bazach danych przeznaczonego do obsługi analityki korporacyjnej ogłosiła, że została sklasyfikowana wśród liderów w ostatnim raporcie Gartnera, “Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management (MCCM)” (Raport Magic Quadrant dla wielokanałowego zarządzania kampaniami CRM (MCCM)) autorstwa Adama Sarnera.

CRM w usługach – wszystko co chciałbyś wiedzieć i o co zapytać

27 maja br. w siedzibie firmy Microsoft w Warszawie odbędzie się konferencja poświęcona zagadnieniu systemów CRM w firmach usługowych. Konferencja dedykowana jest kadrze zarządzającej działami sprzedaży wysokiego i średniego szczebla, a także osobom odpowiedzialnym za nadzór i kontrolę realizacji usług. Organizatorami spotkania są Microsoft Dynamics, Microplan Polska certyfikowany partner Microsoft oraz MDDP Business Consulting.

Rośnie popyt na aplikacje klasy BI, CRM, EAM oraz systemy kodów kreskowych

QAD Polska przeprowadziła kolejne projekty wdrożeniowe zaawansowanych modułów w ramach pakietu dedykowanego firmom z sektora produkcyjnego – QAD Enterprise Applications. Dostawca oprogramowania zakończył projekty implementacji systemu klasy Business Intelligence oraz aplikacji zapewniającej skuteczne zarządzanie aktywami przedsiębiorstwa (QAD Enterprise Asset Management).

xRM w bankach – jedna platforma, wiele możliwości

Platforma xRM pozwala na efektywne zarządzanie procesami w ramach Customer Relationship Management. Platforma xRM jest kolejnym krokiem w ewolucji systemów CRM i stanowi rozszerzenie funkcjonalności systemu CRM o obsługę wielu różnych procesów nie zawsze bezpośrednio związanych z zarządzaniem relacjami z klientami w ramach jednego rozwiąznia. Platforma, podobnie jak narzędzie CRM, dedykowana jest firmom różnych sektorów… Czytaj dalej »

Microsoft odkrywa moc Dynamicznego Biznesu w konwergentnej Europie

Tysiące partnerów i klientów firmy Microsoft zebrało się na konferencji Convergence 2009 Europe. Podczas cyklu spotkań na trasie Londyn, Wiedeń, Frankfurt i Rotterdam, trwającej od 27 października do 5 listopada, Microsoft zademonstrował, w jaki sposób nowoczesne narzędzia ERP i CRM umożliwiają przedsiębiorstwom zdobycie przewagi konkurencyjnej i prowadzenie działalność wedle idei ‘dynamic business’.