CRM

Digate S.A. podpisał umowę o wartości 710 tys. zł

Digate S.A. – integrator rozwiązań biznesowych IT w obszarze budowy zaawansowanych aplikacji internetowych, desktopowych oraz mobilnych – podpisał umowę na realizację projektu o wartości 710 tys. zł netto. Przedmiotem prac będzie wykonanie usług programistycznych w zakresie przygotowania aplikacji CRM dla firmy działającej w branży telekomunikacyjnej. Zakończenie i rozliczenie projektu nastąpi do końca III kw. 2013 r.

Czytaj więcej »Digate S.A. podpisał umowę o wartości 710 tys. zł

Outbox wprowadza na rynek nowy produkt CPQ Suite

Outbox wprowadza na rynek CPQ Suite – rozwiązanie umożliwiające dotarcie ze spójną ofertą do klientów w dowolnym kanale sprzedaży (np. poprzez stronę internetową lub profil na portalu społecznościowym FB), dostosowując User Experience do sytuacji biznesowej (np zależnie od platformy wykorzystywanej przez klienta). Dzięki rozwiązaniu, usługodawca lub sprzedawca produktów zapewni swoim klientom jeszcze lepszą możliwość dopasowania oferty do swoich indywidualnych potrzeb. Stanie się tak  – m.in. poprzez możliwość kontynuacji składania zamówienia w innym kanale (np. przez stronę internetową, przy dotychczasowym kontaktowaniu się telefonicznie) bez konieczności rozpoczynania od nowa całego procesu.

Czytaj więcej »Outbox wprowadza na rynek nowy produkt CPQ Suite

Czy CRMy są bezpieczne?

Jak podaje GUS, mniej więcej co dziesiąta firma w Polsce korzysta z systemów informatycznych CRM. Coraz popularniejsze są te systemy, do których dostęp odbywa się za pośrednictwem Internetu, bez konieczności instalowania na firmowym sprzęcie specjalnego oprogramowania. Jak zabezpieczane są gromadzone w ten sposób dane?

Czytaj więcej »Czy CRMy są bezpieczne?

Weź udział w wirtualnym spotkaniu z CRM

Systemy klasy CRM są obecnie chętnie wykorzystywane we wszystkich branżach gospodarki, dla których efektywna sprzedaż i wysoki poziom obsługi klienta stanowią główny czynnik sukcesu. O tym, w jak wielu sektorach sprawdza się to rozwiązanie, można się przekonać uczestnicząc w wirtualnym, bezpłatnym spotkaniu organizowanym przez firmę Microsoft pod hasłem CRM360 Virtual Summit. Aby wziąć udział w wydarzeniu wystarczy zarejestrować się na stronie: http://crm360summit.com. Uczestnicy spotkania zyskują możliwość zapoznania się z licznymi opiniami ekspertów oraz klientów Microsoft na temat możliwości wykorzystania systemu CRM oraz korzyści wynikających z implementacji tej klasy rozwiązania. Materiały będą dostępne online do końca marca br. i, co ważne, można je bezpłatnie przeglądać w dowolnej chwili.

Czytaj więcej »Weź udział w wirtualnym spotkaniu z CRM

Dlaczego MSP źle korzysta z CRM? 7 głównych błędów

W Polsce już 16 proc. firm sektora MSP korzysta z rozwiązań CRM. Jak pokazują doświadczenia, przy okazji zakupów i wdrożeń CRM firmy popełniają sporo błędów, które skutkują niewłaściwym wykorzystywaniem rozwiązań lub obniżeniem efektywności sprzedaży. Spółka Sage przygotowała listę 7 najczęściej spotykanych błędów.

Czytaj więcej »Dlaczego MSP źle korzysta z CRM? 7 głównych błędów

CRM w usługach – wszystko co chciałbyś wiedzieć i o co zapytać

29 czerwca br. w Business Centrum Polska 13 w Poznaniu odbędzie się konferencja poświęcona zagadnieniu systemów CRM w firmach usługowych. Konferencja dedykowana jest kadrze zarządzającej działami sprzedaży, a także osobom odpowiedzialnym za nadzór i kontrolę realizacji usług. Udział w konferencji i warsztatach jest bezpłatny. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń.

Czytaj więcej »CRM w usługach – wszystko co chciałbyś wiedzieć i o co zapytać