Corporate Social Responsibility

Przyjemniej jest dawać niż brać

Firmy, które osiągnęły wysoki poziom dojrzałości w kwestii wyjazdów incentive potrzebują nowych elementów stymulujących, które uświetnią wyjazd. Jednym z nowoczesnych narzędzi motywacyjnych jest organizowanie wyjazdów w duchu Corporate Social Responsibility. Wyjazdy takie realizowane są zgodnie z ideą „give instead of take” polegającej na niesieniu pomocy społecznej podczas korporacyjnych wyjazdów motywacyjnych. Koncepcja ta została uhonorowana nagrodą Społecznej Odpowiedzialności na prestiżowych targach IMEX – Incentive Travel, Meetings and Events we Frankfurcie w maju 2003 roku.

Czytaj więcej »Przyjemniej jest dawać niż brać

CSR a kultura

Już chyba nikt nie ma wątpliwości, że i dla rodzimych przedsiębiorców nadchodzą ciężkie czasy. Spokojni jednak są właściciele silnych marek. W czasach kryzysu one jedynie umacniają się na rynku.
Czytaj więcej »CSR a kultura