Cormedia

Internetowy poradnik dla inwestora i wykonawcy – nowa kampania reklamowa Mapei

Firma Mapei Polska, będąca jednym z głównych producentów chemii budowlanej, rozpoczęła kampanię reklamową w Internecie. Jej celem jest zwrócenie uwagi inwestorów i wykonawców na systemowe rozwiązania do montażu płytek ceramicznych i kamienia naturalnego. Kampania prowadzona jest w obrębie sieci tematycznej BUDOWNICTWOonline, a za jej realizację odpowiada dom mediowy Cormedia.Czytaj więcej »Internetowy poradnik dla inwestora i wykonawcy – nowa kampania reklamowa Mapei

Sieć reklamowa SPORTSonline po roku działalności

W niecały rok od rozpoczęcia działalności SPOSRTSonline w pierwszej piątce sieci i portali. Sieć tematyczna SPORTSonline rozpoczęła swoją działalność w kwietniu 2009. W niespełna rok zbudowała blisko dwumilionowy zasięg, pozyskała do współpracy ponad czterdzieści witryn tematycznych i uplasowała się na piątym miejscu wśród największych sieci i portali w kategorii SPORT. Czytaj więcej »Sieć reklamowa SPORTSonline po roku działalności

Trendy w reklamie online

20.ego stycznia 2010, podczas Międzynarodowych Targów BUDMA w Poznaniu, odbędzie się konferencja poświęcona trendom w reklamie online. Organizatorem konferencji jest sieć reklamy internetowej BUDOWNICTWOonline i wydawnictwo branżowe Target Press. Patronat nad wydarzeniem objęły Cormedia i IAB Polska.Czytaj więcej »Trendy w reklamie online

Nowy serwis Grupy DOM.pl

Grupa DOM.pl, właściciel kilku popularnych portali budowlanych, uruchomił kolejny serwis dla budujących i remontujących – www.Fachowcy.Dom.pl. Głównym celem nowej strony jest ułatwienie klientom kontaktu z firmami wykonawczymi. Serwis, jak i cała grupa DOM.pl, obsługiwany jest przez sieć reklamową BUDOWNICTWOonline. Czytaj więcej »Nowy serwis Grupy DOM.pl