Przejdź do treści

Conversion

Wyższe Szkoły Bankowe z dedykowaną instalacją Google Analytics

Wyższe Szkoły Bankowe wdrożyły nową, zoptymalizowaną wersję swoich serwisów internetowych. Zmiana ta ma zapewnić większą użyteczność serwisów tak obecnym studentom uczelni, jak i kandydatom w trakcie rekrutacji. Jedną z części wdrożenia było przygotowanie i wdrożenie dedykowanej instalacji Google Analytics. Ma ona zapewnić kompleksowy pomiar efektywności na skomplikowanej strukturze kilkunastu domen i subdomen, którymi dysponują uczelnie. Zlecenie zostało zrealizowane przez Conversion, którego zespół odpowiadał za analogiczny projekt dla poprzedniej wersji serwisów.

Czytaj dalej »Wyższe Szkoły Bankowe z dedykowaną instalacją Google Analytics

nazwa.pl wdraża szyte na miarę narzędzie analityczne

W celu budowy przewagi konkurencyjnej zespół nazwa.pl zdecydował się na zaawansowaną instalację narzędzia analitycznego do pomiaru efektywności serwisu. Rzetelne i kompletne dane pozwolą na pomiar i optymalizację prowadzonych działań e-marketingowych oraz ciągłe usprawnianie witryny. Do przeprowadzenia audytu i zaawansowanej konfiguracji Google Analytics wybrana została firma Conversion, która specjalizuje się w analityce internetowej.

Czytaj dalej »nazwa.pl wdraża szyte na miarę narzędzie analityczne

Konsultanci Conversion przetestowali nowy wygląd portalu Ceneo.pl

Zespół Conversion współpracował z właścicielami serwisu Ceneo.pl w zakresie niedawno zakończonych testów nowego wyglądu serwisu. W ramach tej współpracy, konsultanci Conversion opracowali specyfikację niestandardowego testu A/B oraz pomogli właścicielom portalu Ceneo.pl go przygotować i uruchomić. Współpraca pomiędzy Conversion, a serwisem Ceneo.pl była kontynuowana także w trakcie trwania testu i obejmowała bieżące wsparcie w zakresie jego prowadzenia, a także analizy danych.

Czytaj dalej »Konsultanci Conversion przetestowali nowy wygląd portalu Ceneo.pl

Conversion podniesie efektywność witryny megastore.pl

Zespół Conversion rozpoczął współpracę z firmą Megastore.pl S.A. – właścicielem serwisu internetowego megastore.pl. Celem współpracy jest podniesienie współczynnika konwersji witryny megastore.pl, definiowanego jako udział liczby osób, które podejmują decyzję o złożeniu zamówienia w ogólnej liczbie internautów, którzy trafiają na łamy serwisu.

Czytaj dalej »Conversion podniesie efektywność witryny megastore.pl

Konsultanci Conversion podwoili liczbę zamówień w centrumswiatla.pl

W okresie luty – czerwiec 2011 roku zespół konsultantów Conversion pracował dla firmy EL-MAX – właściciela jednego z największych w Polsce sklepów internetowych z artykułami oświetleniowymi. Witryna www.centrumswiatla.pl została poddana programowi optymalizacji konwersji firmy Conversion. Efektem było podniesienie współczynnika konwersji o ponad 100% – oznacza to, że sklep internetowy firmy EL-MAX generuje teraz ponad dwa razy więcej zamówień, niż generował zanim konsultanci Conversion zabrali się do pracy.

Czytaj dalej »Konsultanci Conversion podwoili liczbę zamówień w centrumswiatla.pl

Zespół Conversion przeprowadził szkolenia dla pracowników Krajowego Rejestru Długów

W pierwszej połowie czerwca 2011 roku pracownicy Krajowego Rejestru Długów mieli okazję dowiedzieć się, jak w codziennej działalności firmy wykorzystać darmowe narzędzia oferowane przez firmę Google. Wiedza ta została im przekazana podczas indywidualnego szkolenia, zorganizowanego przez firmę Conversion – wiodącego gracza na polskim rynku usług, związanych z analityką internetową i optymalizacją konwersji.

Czytaj dalej »Zespół Conversion przeprowadził szkolenia dla pracowników Krajowego Rejestru Długów