contact center

Interactive Intelligence wprowadza aplikację monitorującą pracę contact center na iPadzie

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, wydała aplikację mobilną Interaction Supervisor iPad Edition. Aplikacja, przystosowana do pracy na iPadzie lub iPadzie mini, usprawnia kontrolę jakości w centrach obsługi klienta, oferując dyrektorom i managerom contact center swobodny dostęp do informacji w dowolnej lokalizacji.

Czytaj więcej »Interactive Intelligence wprowadza aplikację monitorującą pracę contact center na iPadzie

Skuteczny contact center w budowaniu relacji

W dobie wszechogarniającej walki o klienta, wielości ofert konkurencji, dynamicznego rozwoju Internetu i nowoczesnych technologii przedsiębiorstwo zmuszone jest do ciągłego poszukiwania nowych sposobów budowania relacji z odbiorcą jego produktów i usług. Nie wystarczy zdobyć klienta. Sukces osiąga ten, kto zdoła go utrzymać, a wręcz przywiązać do swojej firmy.

Czytaj więcej »Skuteczny contact center w budowaniu relacji

Partner zamiast petenta

Według raportu Frost and Sullivan, wartość sektora call i contact center w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki przekroczyła sumę 11-12 mld euro. Firmy korzystają z usług centrów kontaktowych na szeroką skalę – teraz czas na instytucje państwowe. Władze rozumieją, że urzędy – dbając o swój wizerunek – powinny inwestować w narzędzia skutecznej komunikacji z obywatelami. I inwestują. W Warszawie za 4 mln zł powstaje Centrum Kontaktu z Mieszkańcami. Jednostki administracji publicznej czy służby mundurowe decydują się na otwieranie nowych infolinii. Podobne rozwiązania funkcjonują już z powodzeniem w Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych. Przykładowo, przez osiem lat działalności nowojorskie miejskie call center odebrało aż 100 mln połączeń.

Czytaj więcej »Partner zamiast petenta