Comarch

Grupa Hortex rozszerza współpracę z Comarch SFA na rynek rosyjski

Comarch i Ortika Frozen Foods LLC, spółka należąca do Hortex Holdings, której zadaniem jest sprzedaż mrożonek w Rosji, podpisały umowę na wdrożenie i utrzymanie kompleksowej platformy biznesowej Comarch SFA Online Sales Support oraz Comarch SFA Online Distribution. Zintegrowany system będzie umożliwiał regularne raportowanie informacji o stanach magazynowych i odsprzedaży do klientów detalicznych z zewnętrznej sieci dystrybutorów Ortika Frozen Foods LLC. Z systemu będzie korzystać blisko 50 użytkowników, umowa została podpisana na 5 lat.

Czytaj więcej »Grupa Hortex rozszerza współpracę z Comarch SFA na rynek rosyjski

Skuteczny contact center w budowaniu relacji

W dobie wszechogarniającej walki o klienta, wielości ofert konkurencji, dynamicznego rozwoju Internetu i nowoczesnych technologii przedsiębiorstwo zmuszone jest do ciągłego poszukiwania nowych sposobów budowania relacji z odbiorcą jego produktów i usług. Nie wystarczy zdobyć klienta. Sukces osiąga ten, kto zdoła go utrzymać, a wręcz przywiązać do swojej firmy.

Czytaj więcej »Skuteczny contact center w budowaniu relacji

Aplikacje jutra

Jesteśmy konsumentami informacji. Każdego dnia docierają do nas nowe, świeże treści. Część z nich jest nieistotna, część może być przydatna, na inne musimy szybko reagować. Mnogość informacji może prowadzić do zmęczenia czy rozproszenia. Nowe produkty i usługi projektuje się tak, by działały możliwie niezauważalnie dla człowieka, tak by ten mógł całkowicie poświęcić się wykonywanej czynności. Obecnie technologia stoi już na tak wysokim poziomie, że to maszyna powinna dostosowywać się do człowieka, a nie odwrotnie.

Czytaj więcej »Aplikacje jutra

Comarch mocny w chmurze

Sprzedaż produktów Comarch w chmurze informatycznej, dostępna w ofercie krakowskiej spółki IT już od ponad 12 lat, wyniosła z w pierwszym kwartale 2013 roku 1,3 mln zł, odnotowując wzrost o 36 proc. w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku. Comarch, jedyna firma IT w Polsce z tak bogatą ofertą rozwiązań w modelu usługowym, przygotował także dla przedsiębiorców „Małą książeczkę o cloud computingu”.

Czytaj więcej »Comarch mocny w chmurze

Na styku marketingu i sprzedaży, czyli konkretna podpowiedź, jak generować efektywne leady

Właściciele i osoby zarządzające średnimi i dużymi firmami, dążąc do zwiększania liczby nowych klientów, oceniają pracę dwóch działów – marketingu i sprzedaży. Często każdy z tych departamentów podkreśla mocno swoje zasługi, a ewentualnych niepowodzeń upatruje w słabości tego drugiego (nieefektywne spotkania handlowców i nieumiejętne prowadzenie spotkań z pozyskanymi już leadami kontra zbyt mała liczba leadów od działu marketingu lub leady zbyt słabej jakości). Czy warto tracić czas na rozstrzyganie takich dylematów, czy lepiej wprowadzić metodę, która zmotywuje oba działy do ścisłej współpracy, co docelowo wpłynie pozytywnie na wynik firmy?

Czytaj więcej »Na styku marketingu i sprzedaży, czyli konkretna podpowiedź, jak generować efektywne leady

Dotacje UE, leasing IT, kredyt – Jak pozyskać środki na finansowanie inwestycji IT?

26 września (środa) o godz. 11:00 Comarch wraz z przedstawicielami instytucji finansujących: Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, Banku Credit Agricole oraz Europejskiego Funduszu Leasingowego już po raz drugi organizuje bezpłatne szkolenie internetowe dla przedsiębiorców chcących pozyskać kapitał na inwestycję IT: „Dotacje UE, leasing IT, kredyt – Jak pozyskać środki na finansowanie inwestycji IT?”.

Czytaj więcej »Dotacje UE, leasing IT, kredyt – Jak pozyskać środki na finansowanie inwestycji IT?