Comarch Loyalty Management

Comarch BSS/CRM Suite wzbogacony o nową wersję rozwiązania do zarządzania programami lojalnościowymi

W ostatnich latach systemy do zarządzania programami lojalnościowymi ewoluowały z prostych narzędzi do zbierania punktów i ich wymiany na określone nagrody, w kierunku bardziej wyszukanych platform, wspierających kluczowe procesy biznesowe związane z zarządzaniem bazą klientów. Nowa wersja Comarch Loyalty Management umożliwia rozwijanie unikatowych i skutecznych programów lojalnościowych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Pozwala także na interaktywną, spersonalizowaną komunikację z klientami poprzez różnorodne kanały.

Czytaj więcej »Comarch BSS/CRM Suite wzbogacony o nową wersję rozwiązania do zarządzania programami lojalnościowymi

Comarch Loyalty Management wdrożony w sieci stacji benzynowch OKKO na Ukrainie

„Fishka” to nazwa programu lojalnościowego, opartego na rozwiązaniu Comarch Loyalty Managment, z którego korzystać obecnie mogą klienci stacji benzynowych OKKO na Ukrainie. Program zainicjowany został przez Galnaftogaz, wiodącą spółkę ukraińską, której główna działalność koncentruje się na sprzedaży paliw i towarów konsumpcyjnych dla stacji OKKO.Firma jest jednym z trzech liderów w sprzedaży produktów naftowych na rynku detalicznym na Ukrainie.Czytaj więcej »Comarch Loyalty Management wdrożony w sieci stacji benzynowch OKKO na Ukrainie

Sukces Comarch w Bayer CropScience

Sukcesem zakończyło się wdrożenie systemu Comarch Loyalty Management w firmie Bayer CropScience, będącej liderem rynku w zakresie ochrony roślin, biotechnologii i higieny sanitarnej. Comarch Loyalty Management to jeden z najbardziej nowoczesnych systemów informatycznych do obsługi programów lojalnościowych. Celem wdrożenia było umocnienie realizowanego przez Bayer CropScience programu lojalnościowego w branży ochrony roślin.
Czytaj więcej »Sukces Comarch w Bayer CropScience

Comarch i BP rozwijają współpracę w zakresie systemu lojalnościowego

System Comarch Loyalty Management zarządza transakcjami lojalnościowymi dla BP w Niemczech, Polsce i Francji. Daje to w sumie ponad 10 milionów aktywnych kart i 4 miliony transakcji w ciągu tygodnia. Właśnie zostało zakończone wdrożenie nowego systemu w BP Polska, a w niedługim czasie również klienci BP w Hiszpanii będę mogli korzystać z udogodnień systemu.Czytaj więcej »Comarch i BP rozwijają współpracę w zakresie systemu lojalnościowego