Coca-Cola

„Oz Wielki i Potężny 3D” na ekranach kin IMAX

Już 8 marca na gigantyczne ekrany kin IMAX wkroczy oszałamiające rozmachem najnowsze dzieło wytwórni Disneya. „Oz Wielki i Potężny 3D” zabierze widzów w niezwykłą podróż do magicznego, trójwymiarowego świata baśni. Ekspresja barw, niesamowite krajobrazy, spektakularna walka dobra ze złem oraz największe hollywoodzkie gwiazdy – to wszystko czeka na kinomaniaków! Magia jeszcze nigdy nie była tak blisko. Tajemniczy świat krainy Oz zaprasza.

Czytaj więcej »„Oz Wielki i Potężny 3D” na ekranach kin IMAX

Communication Unlimited odpowiedzialna za realizację programów specjalnych marki Coca-Cola na UEFA Euro 2012

Agencja Communication Unlimited wygrała przetarg na realizację dwóch programów Sole & Exclusive dla marki Coca-Cola podczas rozgrywek UEFA EURO 2012TM. Oba projekty prowadzone będą przez międzynarodowy zespół stacjonujący w Polsce i w Ukrainie, dedykowany do realizacji działań związanych z UEFA EURO 2012TM.

Czytaj więcej »Communication Unlimited odpowiedzialna za realizację programów specjalnych marki Coca-Cola na UEFA Euro 2012

Kup litrowe opakowanie napoju Coca-Cola i oglądaj hity na iplex.pl

W ramach współpracy z serwisem iplex.pl, Coca-Cola rozpoczyna nową promocję, dzięki której konsumenci, którzy zakupią napoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta i Sprite w litrowych opakowaniach, będą mogli oglądać filmy w formie wideo na żądanie w serwisie iplex.pl. Kody spod nakrętek promocyjnych napojów będzie można wymienić m.in. na takie hity, jak nagrodzony tegorocznym Oskarem The Hurt Locker – W pułapce wojny, czy nominowany do Złotej Palmy na Festiwalu Filmowym w Cannes, Broken Flowers.

Czytaj więcej »Kup litrowe opakowanie napoju Coca-Cola i oglądaj hity na iplex.pl

Nowe smaki Lemon&Nady w portfolio marki Cappy

Firmy systemu Coca-Cola udoskonaliły ofertę orzeźwiających napojów Cappy Lemon&Nada. Na rynku pojawiły się dwie nowe propozycje smakowe – smak klasycznej cytryny został wzbogacony sokiem jabłkowym, natomiast wariant kardamonowy zastąpiono oryginalną czerwoną pomarańczą z dodatkiem brzoskwini. Nowe warianty smakowe obecne są na rynku od maja tego roku.

Czytaj więcej »Nowe smaki Lemon&Nady w portfolio marki Cappy