ClickAd

ProxyAd rozpoczyna współpracę z ClickAd w zakresie sprzedaży reklamy

Notowana na GPW/NewConnect ProxyAd S.A. (PXY) podpisała umowę brokerską w zakresie sprzedaży reklamy z jednym z czołowych graczy rynku nowych mediów w Polsce – firmą ClickAd. Współpraca ta umożliwi ProxyAd dotarcie z ofertą do klientów Grupy ClickAd, dla których grupa realizuje kampanie reklamowe w nowych mediach.

Czytaj więcej »ProxyAd rozpoczyna współpracę z ClickAd w zakresie sprzedaży reklamy

BB Elements rozpoczęło obsługę Wydawnictwa Jezierski, serwisu Share The Music, oraz zasięgowego e-Drapacza

Firma adserwerowa BB Elements rozpoczyna współpracę z Wydawnictwem Jezierski i muzycznym serwisem Share The Music. Adserwery BB Elements obsługują już także pierwsze kampanie prowadzone w stworzonym niedawno produkcie zasięgowym e-Drapacz Chmur.Czytaj więcej »BB Elements rozpoczęło obsługę Wydawnictwa Jezierski, serwisu Share The Music, oraz zasięgowego e-Drapacza

Michał Kaim dołączył do zespołu BBelements

Michał Kaim objął stanowisko chief of support w BBelements, dostawcy technologii Ad Serverowej. Będzie on odpowiedzialny za wsparcie techniczne Klientów, szkolenia oraz dalszy rozwój systemu.
Kaim jest absolwentem Wojskowej Akademii Technicznej wydziału Inżynierii Lądowej i Geodezji o specjalizacji geoinformatyka. Wcześniej związany był z siecią reklamową ARBOnetwork gdzie obejmował stanowisko traffica.
Ad Server BBelements umożliwia administrację oraz emisję reklam na witrynach internetowych oraz oferuje kompletną obsługę techniczną i monitoring kampanii reklamowych dla domów mediowych i agencji. Z rozwiązania tego korzystają m.in. sieci reklamowe ARBOnetwork i IDMnet czy agencja ClickAd.
Michał Kaim objął stanowisko chief of support w BBelements, dostawcy technologii Ad Serverowej. Będzie on odpowiedzialny za wsparcie techniczne Klientów, szkolenia oraz dalszy rozwój systemu. Czytaj więcej »Michał Kaim dołączył do zespołu BBelements

Ogilvy Interactive rozwija kompetencje w e-mail marketingu współpracując z SARE

Ogilvy Interactive i SARE podpisały umowę o strategicznej współpracy dotyczącej działań z zakresu e-mail marketingu. Na jej mocy SARE wspiera Ogilvy Interactive w zakresie realizacji i doradztwa w komunikacji mailingowej i newsletterów. Agencje rozpoczęły współpracę od realizacji projektów dla SAP Polska.Czytaj więcej »Ogilvy Interactive rozwija kompetencje w e-mail marketingu współpracując z SARE