Archiwa tagu: Citeam.pl

Oderwij się lekko z Citeam.pl

Serwis zakupów grupowych Citeam.pl, należący do Grupy Allegro, rozpoczął nową kampanię reklamową. Tym razem aktywności koncentrują się na promocji ofert z kategorii podróże. Za koncepcję i realizację działań w modelu 360 odpowiada agencja Opcom.

E-sklepy szturmem zdobywają serwisy zakupów grupowych

Gastronomia, kosmetyka, usługi lokalne – od tych kategorii ofert rozpoczynała się historia zakupów grupowych w Polsce. Obecnie coraz mocniejszą kategorię stanowi asortyment sklepów internetowych, a te sprzedają coraz więcej kuponów. Sami Sprzedający podkreślają natomiast zalety nowej formy reklamy – większy ruch na stronie i grono powracających klientów.

Citeam.pl integruje kupony zniżkowe z ofertą Allegro

Serwis zakupów grupowych Citeam.pl, należący do Grupy Allegro, integruje jedną z kategorii ofert z największą platformą handlową. Kupony Allegro generowały dotychczas ok. 16 proc. całkowitej sprzedaży na Citeam.pl –kategoria ta właśnie zmienia nazwę i umożliwia użytkownikowi finalizację rabatu bezpośrednio u sprzedawcy na allegro.pl.

M-commerce to przyszłość serwisów zakupów grupowych

Dynamiczny rozwój serwisów zakupów grupowych był jednym z kamieni milowych polskiego e-commerce w 2011 roku. Wielu Polaków dopiero poznaje kupowanie za pół ceny, a być może już niedługo zniknie wizytówka grupowych zakupów – drukowane kupony zniżkowe, które trzeba okazać przy realizacji usługi. Powód to m-commerce i tzw. strona lekka, którą właśnie wprowadził Citeam.pl.

Zakupy grupowe – jak sobie radzą w social media?

Pierwszy serwis zakupów grupowych w Polsce przekroczył właśnie magiczną barierę 100 tys. fanów na Facebooku. Najlepsze strony firmowe w tej branży aktywizują ok. 6 do 7 procent swoich wszystkich fanów, jednak nie wszystkie serwisy umożliwiają swoim odbiorcom aktywny dialog za pośrednictwem fan page’a. Jak są prowadzone działania polskich serwisów zakupów grupowych na Facebooku?

Sklepy internetowe na zakupach grupowych – silna kategoria?

W koszyku zakupów grupowych znajdują się już nie tylko te produkty i usługi, które można przetestować osobiście. Obok hoteli, restauracji czy SPA, to sklepy internetowe coraz częściej korzystają z tej formy promocji swojej oferty – nie wszystkie jednak spełniają warunki serwisów zakupów grupowych. A od 1 stycznia tak pozyskiwać klientów nie mogą już internetowe apteki.