Archiwa tagu: Cisowianka

Grajmy w piłkę! Nowa kampania reklamowa Cisowianki

Przyjaźń, zabawa, pozytywne emocje – chyba każdy z nas może przywołać kilka miłych wspomnień z dzieciństwa związanych z piłką nożną. Taką sentymentalną podróż w swoim najnowszym spocie proponuje nam Cisowianka i zaprasza do wspólnej gry w piłkę. Nowa kampania prezentująca Cisowiankę 0,7 Sport rozpoczęła się tuż przed pierwszym dzwonkiem.

„Piłkarska” kampania Cisowianki

Rozpoczęła się nowa kampania billboardowa Cisowianki – oficjalnej wody polskiej reprezentacji narodowej w piłce nożnej. W pierwszym etapie kampanii dedykowanej tematyce piłkarskiej przygotowano reklamę na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz billboardy sponsorskie emitowane w telewizji. W taki sposób marka prezentuje swoje zaangażowanie we wspieranie polskiego sportu.

Zwierciadło nowym partnerem akcji Woda dla Sudanu

Akcja Woda dla Sudanu prowadzona wspólnie przez Polską Akcję Humanitarną i Cisowiankę ma nowego patrona medialnego. Do grona parterów dołączył ekskluzywny magazyn kobiecy Zwierciadło. Czytelnicy magazynu poznają szczegóły dotyczące akcji i Kampanii Wodnej. Będą mogli także przeczytać o sytuacji osób pozbawionych dostępu do wody w odległych regionach świata, takich jak Sudan Południowy. Dzięki zaangażowaniu Zwierciadła… Czytaj dalej »

2 lata akcji Woda dla Sudanu

Akcja Woda dla Sudanu prowadzona wspólnie przez Polską Akcję Humanitarną i Cisowiankę ma już dwa lata. Dzięki środkom zebranym poprzez sprzedaż specjalnej butelki Cisowianki 0,33 z czystej wody pitnej korzysta już 5 tysięcy mieszkańców Sudanu Południowego. Podsumowanie dotychczasowych działań i ich efekty można zobaczyć w nowym spocie informacyjnym.

Cisowianka w pierwszej trójce Marek Wysokiej Reputacji!

W piątej edycji PremiumBrand Cisowianka znalazła się wśród trzech najwyżej ocenionych marek w Polsce. W badaniach przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie badano reputację kilkudziesięciu brandów dostępnych na polskim rynku. Bardzo wysoka ocena Cisowianki dokonana przez konsumentów zapewniła jej już po raz drugi tytuł Marki Wysokiej Reputacji.