Cisowianka

Grajmy w piłkę! Nowa kampania reklamowa Cisowianki

Przyjaźń, zabawa, pozytywne emocje – chyba każdy z nas może przywołać kilka miłych wspomnień z dzieciństwa związanych z piłką nożną. Taką sentymentalną podróż w swoim najnowszym spocie proponuje nam Cisowianka i zaprasza do wspólnej gry w piłkę. Nowa kampania prezentująca Cisowiankę 0,7 Sport rozpoczęła się tuż przed pierwszym dzwonkiem.

Czytaj więcej »Grajmy w piłkę! Nowa kampania reklamowa Cisowianki

2 lata akcji Woda dla Sudanu

Akcja Woda dla Sudanu prowadzona wspólnie przez Polską Akcję Humanitarną i Cisowiankę ma już dwa lata. Dzięki środkom zebranym poprzez sprzedaż specjalnej butelki Cisowianki 0,33 z czystej wody pitnej korzysta już 5 tysięcy mieszkańców Sudanu Południowego. Podsumowanie dotychczasowych działań i ich efekty można zobaczyć w nowym spocie informacyjnym.

Czytaj więcej »2 lata akcji Woda dla Sudanu

Cisowianka w pierwszej trójce Marek Wysokiej Reputacji!

W piątej edycji PremiumBrand Cisowianka znalazła się wśród trzech najwyżej ocenionych marek w Polsce. W badaniach przeprowadzonych na reprezentatywnej próbie badano reputację kilkudziesięciu brandów dostępnych na polskim rynku. Bardzo wysoka ocena Cisowianki dokonana przez konsumentów zapewniła jej już po raz drugi tytuł Marki Wysokiej Reputacji.Czytaj więcej »Cisowianka w pierwszej trójce Marek Wysokiej Reputacji!

Akcja Woda dla Sudanu Kampanią Społeczną Roku 2009

Akcja „Woda dla Sudanu” prowadzona wspólnie przez Polską Akcją Humanitarną i Cisowiankę zwyciężyła w konkursie na Kampanię Społeczną Roku 2009 organizowanym przez Fundację Komunikacji Społecznej. Akcji „Woda dla Sudanu” przyznano nagrodę w kategorii „kampanie Firm i Fundacji Firm”. Akcję doceniono za „różnorodność i długofalowość działań oraz za skuteczną budowę marki kampanii.”

Czytaj więcej »Akcja Woda dla Sudanu Kampanią Społeczną Roku 2009