Przejdź do treści

Cinema City

„Giganci ze stali” z polskimi napisami we wszystkich kinach Orange IMAX

Najnowszy film Shawn’a Levy’ego –„Giganci ze stali”, który w najbliższy piątek wchodzi na ekrany kin w całej Polsce, będzie dostępny w wersji z napisami na największych ekranach kin Orange IMAX. Widzowie i miłośnicy filmów w tym największym formacie będą mogli zobaczyć w kinach Orange IMAX oryginalną amerykańską wersję z polskimi napisami. W pozostałych kinach dostępna będzie wersja z polskim dubbingiem za wyjątkiem kilku wybranych kin Cinema City.

Czytaj dalej »„Giganci ze stali” z polskimi napisami we wszystkich kinach Orange IMAX

Wakacyjny konkurs Cinema City – prowadzi Poznań

Po dwóch etapach wakacyjnego konkursu Cinema City dla internautów prowadzą gracze z Poznania. Dużą wiedzą o filmie mogą pochwalić się także internauci z Gniezna, Bytomia i Częstochowy. Do tej pory w grze „Nie pytaj! Odpowiadaj!” zarejestrowało się ponad 10 tysięcy graczy z całej Polski. Kolejny etap, który startuje już dziś – 15 lipca – będzie dotyczył filmów fantasy.

Czytaj dalej »Wakacyjny konkurs Cinema City – prowadzi Poznań

Twitterecenzja – część konkursu Filmowy Pościg Lata dla użytkowników Twittera

Od poniedziałku (27.07) ruszyła „Twitterecenzja” – specjalna część konkursu Filmowy Pościg Lata dla użytkowników Twittera. Internauci mają za zadanie napisać recenzję filmu z gatunku, którego dotyczy w danym tygodniu konkurs Filmowy Pościg Lata. Długość recenzji wynosi maksymalnie 140 znaków i musi zawierać dopisek @CinemaCityPL. Wygrywa użytkownik, który napisze najciekawszą recenzję. Ogłoszenie nowego etapu i wyłonienie zwycięzcy w każdy poniedziałek do końca sierpnia.Czytaj dalej »Twitterecenzja – część konkursu Filmowy Pościg Lata dla użytkowników Twittera

Chipita Poland wykorzystuje w komunikacji marki 7days social media marketing

Agencja mobijoy! opracowała strategię obecności marki 7days w sieciach społecznościowych. Wirtualne profile rogalików 7days zostały utworzone na najpopularniejszych portalach, m.in. fotka.pl, nasza-klasa.pl, grono.net. Aktywne uczestnictwo marki w obszarze social media ma na celu precyzyjne dotarcie do grupy docelowej z dostosowanym do jej zachowań i przyzwyczajeń przekazem marketingowym.
Czytaj dalej »Chipita Poland wykorzystuje w komunikacji marki 7days social media marketing