CIC

Nowe funkcje webowe w ofercie Interactive Intelligence dla centrów obsługi klienta

Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, wprowadza dwie nowe funkcjonalności webowe usprawniające pracę outsourcingowych oraz wewnętrznych contact center. Aplikacje są dostępne w wersji  3.0 systemu CIC z aktualizacją SU13.

Czytaj więcej »Nowe funkcje webowe w ofercie Interactive Intelligence dla centrów obsługi klienta

PGE Obrót S.A. inwestuje w przyjazne relacje z klientami

Spółka PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Zamościu w celu usprawnienia obsługi klientów uruchomiła Telefoniczne Centrum Zgłoszeniowe. Wdrożony w nowej jednostce multimedialny system komunikacyjny Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence umożliwi klientom spółki kontakt z usługodawcą z każdego miejsca, za pomocą telefonu, e-maila lub faksu.

Czytaj więcej »PGE Obrót S.A. inwestuje w przyjazne relacje z klientami