Ceramika Paradyż

RED8 wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywnego Ceramiki Paradyż

Agencja Red8 wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywnego firmy Ceramika Paradyż. Agencja odpowiada za opracowanie całego procesu strategicznego dla marki Paradyż, począwszy od badań konsumenckich, przygotowania nowej koncepcji pozycjonowania, dedykowanej strategii komunikacji oraz elementów kreacji. Poza Red8 w przetargu uczestniczyły jeszcze 2 agencje, których nazwy nie zostały ujawnione.Czytaj więcej »RED8 wygrała przetarg na obsługę budżetu kreatywnego Ceramiki Paradyż

Paradyż w pierwszej setce najcenniejszych polskich marek

Paradyż po raz kolejny znalazł się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek dziennika Rzeczpospolita. W tym roku polski producent płytek ceramicznych znalazł się na 90. pozycji, co oznacza awans aż o 55 miejsc w porównaniu do roku ubiegłego. Marka zanotowała wzrost również w kategorii produktów niespożywczych i uplasowała się na 33 pozycji.Czytaj więcej »Paradyż w pierwszej setce najcenniejszych polskich marek

Internetowy sklep lazienki24.pl spełniając oczekiwania klientów otwiera się na sprzedaż zagraniczną

Klientami specjalistycznego sklepu internetowego lazienki24.pl coraz częściej stają się obcokrajowcy, bądź Polacy mieszkający za granicą. Dotychczas były to głównie osoby ze Słowacji, Czech czy Niemiec. Ostatnie, zrealizowane 5 maja 2009 roku, zamówienie poszerzyło jednak listę sprzedaży zagranicznej sklepu o teren Stanów Zjednoczonych.

Czytaj więcej »Internetowy sklep lazienki24.pl spełniając oczekiwania klientów otwiera się na sprzedaż zagraniczną