CenterNet

NSA przywrócił rezerwację częstotliwości dla spółek CenterNet i Mobyland

Naczelny Sąd Administracyjny (NSA) uchylił decyzję Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego (WSA) w Warszawie z 11 lutego 2011 roku uchylającą rezerwację na częstotliwości 1800 MHz na rzecz CenterNet oraz Mobyland – spółek zależnych NFI Midas. Dzięki tej decyzji mogą one w pełni korzystać z posiadanych częstotliwości.

Czytaj więcej »NSA przywrócił rezerwację częstotliwości dla spółek CenterNet i Mobyland

Sieć komórkowa wRodzinie pozyskała 165 tysięcy klientów

Z początkiem grudnia br. sieć telefonii komórkowej wRodzinie pozyskała 165 000 użytkowników. Przyrost liczby klientów operator zawdzięcza podjętym w 2011 r. działaniom marketingowym, obejmującym miedzy innymi odświeżenie marki oraz cykl działań edukacyjnych skierowanych do słuchaczy Uniwersytetów Trzeciego Wieku. wRodzinie jest pierwszym operatorem komórkowym uhonorowanym Certyfikatem Seniora przyznawanym przez Urząd Komunikacji Elektronicznej firmom świadczącym usługi przyjazne osobom dojrzałym.

Czytaj więcej »Sieć komórkowa wRodzinie pozyskała 165 tysięcy klientów

Zainteresowanie rynku telewizją mobilną szybko rośnie

Spółka INFO-TV-FM rozpoczyna program pilotażowy telewizji mobilnej w Warszawie. W pilotażu biorą udział m.in. operatorzy platform satelitarnych i nadawcy telewizyjni Cyfrowy Polsat i CANAL+ Cyfrowy, operator telefonii komórkowej CenterNet oraz operatorzy kablowi m.in. Vectra i Inea. Celem pilotażu jest poznanie opinii użytkowników na temat usługi, określenie ich oczekiwań i w przyszłości pomoc w budowaniu oferty detalicznym operatorom usługi i dostawcom treści telewizyjnych.Czytaj więcej »Zainteresowanie rynku telewizją mobilną szybko rośnie

Więcej marketingu w nowym formacie Marketing&more

Miesięcznik „Marketing & more” od września br. ukazywać się będzie w nowym formacie A4. Odświeżony został także layout oraz zawartość merytoryczna. – Lansujemy nową strategię powrotu do korzeni w dwóch wymiarach: zewnętrznych atrybutów oraz strategii rozwoju pisma – wyjaśnia Tomasz Kamyk, redaktor naczelny „M&m”. – W wymiarze zewnętrznym wracamy do najbardziej typowego dla magazynów drukowanych formatu A4.Czytaj więcej »Więcej marketingu w nowym formacie Marketing&more