Ceneo.pl

Ceneo.pl pomoże e-sklepom zwiększyć sprzedaż

ceneoSystemy rekomendacji produktów to obecnie jedno z podstawowych narzędzi w e-commerce. Ich głównym celem jest pomoc kupującym w podejmowaniu szybszych i trafniejszych decyzji zakupowych. Z punktu widzenia sprzedawcy główna korzyść to wzrost sprzedaży. W lutym zeszłego roku serwis Ceneo.pl wdrożył spersonalizowany system rekomendacji w swoim serwisie. Teraz udostępnia sprawdzone już rozwiązanie sklepom, które współpracują z porównywarką.

Czytaj więcej »Ceneo.pl pomoże e-sklepom zwiększyć sprzedaż

Konsultanci Conversion przetestowali nowy wygląd portalu Ceneo.pl

Zespół Conversion współpracował z właścicielami serwisu Ceneo.pl w zakresie niedawno zakończonych testów nowego wyglądu serwisu. W ramach tej współpracy, konsultanci Conversion opracowali specyfikację niestandardowego testu A/B oraz pomogli właścicielom portalu Ceneo.pl go przygotować i uruchomić. Współpraca pomiędzy Conversion, a serwisem Ceneo.pl była kontynuowana także w trakcie trwania testu i obejmowała bieżące wsparcie w zakresie jego prowadzenia, a także analizy danych.

Czytaj więcej »Konsultanci Conversion przetestowali nowy wygląd portalu Ceneo.pl

E-Mikołaj liczy zyski, czyli jak zarobić na świętach w Internecie

  • by

Magia świąt sprzyja początkującym sprzedawcom internetowym. Trafiając w niszowy rynek produktów, e-sklep może liczyć na zwrot kosztów zakupu asortymentu już w ciągu kilku miesięcy. Jednak co zrobić, aby biznes przetrwał nie tylko świąteczną gorączkę, lecz również codzienne zmagania z konkurencją?

Czytaj więcej »E-Mikołaj liczy zyski, czyli jak zarobić na świętach w Internecie

Kryzys nam nie straszny, a prezenty chętnie kupujemy w sieci

Serwis Ceneo.pl przeprowadził w listopadzie ankietę wśród swoich użytkowników, pytania dotyczyły przedświątecznych wydatków. Wyniki pokazują, że większość osób nie odczuwa kryzysu – 39,9% ankietowanych wyda na święta podobną kwotę jak w zeszłym roku, a 27,6% zadeklarowało, że wyda więcej. Internauci doceniają również wygodę zakupów w sieci – 66,8% kupi przynajmniej część prezentów w ten właśnie sposób.

Czytaj więcej »Kryzys nam nie straszny, a prezenty chętnie kupujemy w sieci