Archiwa tagu: Ceneo

Cenometr – nowość od Ceneo

Dla każdego kto zastanawiał się jak w Ceneo sprawdzić czy dwa z pozoru różne produkty oferuje jeden sklep, dla każdego kto chciał w prosty sposób stworzyć zestaw produktów, by pokazać znajomym co mogą mu kupić na urodziny, a także dla każdego rodzica, który potrzebuje zestaw książek dla dziecka – Cenometr będzie wybawieniem.

Answear.com na Ceneo

Jeden z największych polskich internetowych sklepów odzieżowych – Answear.com podpisał umowę o współpracy z serwisem Ceneo.pl. Tym samym 10 tysięcy produktów pochodzących ze sklepu Answear.com znajdzie się w strefie modowej Ceneo.

Ceneo na Samsung Bada

Z przyjemnością informujemy, że rodzina aplikacji mobilnych Ceneo powiększyła się o kolejne dziecko: Aplikację Ceneo na system operacyjny Samsung BADA. System ten działa na bardzo popularnych w Polsce telefonach Samsung Wave.

Ceneo wprowadza rekomendacje produktów

Serwis Ceneo.pl wprowadził nowe udogodnienie dla swoich użytkowników, jakim jest spersonalizowany system rekomendacji produktów. Na kartach produktu Ceneo pojawiły się specjalne boksy z wybranymi ofertami, które mogą zainteresować kupującego. Propozycje dobierane są dla każdego odwiedzającego witrynę z osobna.

Młodzi kupują w sieci

Dzieci i młodzież coraz chętniej kupują przez Internet. Z ankiety Ceneo wynika, że już nawet 11-latkowie robią swoje pierwsze zakupy w sieci. W maju Ceneo przebadało najmłodszą grupą swoich użytkowników, osoby poniżej 18 roku życia.

Ceneo na 6te urodziny uruchamia pasaż odzieżowy

Porównywarka Ceneo uruchomiła nowy serwis z odzieżą i obuwiem. Tym samym dotychczasowa kategoria Odzież, obuwie, dodatki zastąpiona została przez całkiem odmieniony pasaż handlowy. Start nowego serwisu zbiegł się w czasie z obchodami szóstych urodzin największej polskiej porównywarki cen.

Święta w e-commerce – raport Ceneo

Temat przedświątecznych zakupów jest Polakom szczególnie bliski. Pokazują to statystyki oglądalności Ceneo w okresie przedświątecznym, a także wyniki przeprowadzonego przez porównywarkę badania. Duża część Polaków albo już zaczęła kupować prezenty albo ma zamiar zabrać się za to w najbliższej przyszłości.

5 lat na polskim rynku e-commerce – case study

Jeden z wiodących serwisów polskiego rynku e-commerce obchodzi w lutym swoje 5 urodziny. Porównywarka Ceneo to projekt, który powstawał w domowym zaciszu, w czasach kiedy rodzimy rynek zakupów on-line był jeszcze słabo rozwinięty. Na zachodzie porównywarki cen były popularne, ale u nas mało kto wtedy słyszał o serwisach umożliwiających zestawienie ofert internetowych sklepów.