CATI

Homo Homini wprowadza cenową rewolucję w badaniach opinii dla mediów

Ze względu na duże zainteresowanie badaniami społecznymi, Instytut Badania Opinii Homo Homini poszerza swoją ofertę o nowe produkty opracowywane specjalnie pod kątem potrzeb mediów: cotygodniowe ogólnopolskie badania sondażowe “Omnibus Express” oraz “CATI<24h”. To dwa najtańsze, obecne na rynku reprezentatywne badanie sondażowe, które pozwolą w najkrótszym czasie  uzyskać dane służące do wzbogacenia i ilustracji treści artykułów.

Czytaj więcej »Homo Homini wprowadza cenową rewolucję w badaniach opinii dla mediów

Telefoniczna Agencja Informacyjna zmienia się w Grupę Marketingową TAI

Od dnia 1. grudnia 2009 roku Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. zmienia dotychczasową nazwę firmy na Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o. W dwudziestym roku działalności Telefonicznej Agencji Informacyjnej Sp. z o.o. Zgromadzenie Wspólników podjęło decyzję o zmianie dotychczasowej nazwy firmy na Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o. Wraz ze zmianą nazwy firmy, zmianie uległo logo.Czytaj więcej »Telefoniczna Agencja Informacyjna zmienia się w Grupę Marketingową TAI

Mimo osłabienia gospodarki, firmy nie oszczędzają na budżetach BTL

Z firm działających w Polsce – w 2008 r. więcej zwiększyło swoje budżety na działania BTL kierowane do klientów indywidualnych (B2C) i partnerów biznesowych (B2B), niż je zmniejszyło, w stosunku do roku poprzedniego. Prezentują to badania dotyczące komunikacji BTL, zlecone przez Sodexho Pass Polska i przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia. Badane firmy deklarują, że w 2009 r. nie zmniejszą wydatków na ten cel.
Czytaj więcej »Mimo osłabienia gospodarki, firmy nie oszczędzają na budżetach BTL