Tag Archives: Carrefour

Altavia przygotowuje rebranding opakowań produktów marki własnej Carrefour

Altavia Polska przeprowadza projekt zmiany układu graficznego elementów opakowań na zlecenie sieci Carrefour Polska. Projekt dotyczy kilkunastu linii produktowych marki własnej Carrefour. Na półkach sklepowych można już spotkać nowe opakowania, a w ciągu najbliższych miesięcy trafi do nich kolejna partia. Zmiany związane są m.in. z wprowadzeniem przez Carrefour w Polsce systemu SENS, czyli Uproszczonego Systemu… Read More »

Na zakupy do Carrefour z „Kartą Dużej Rodziny”

W dniu 1 grudnia 2014r. ruszył w Carrefour ogólnopolski projekt wspierający rodziny wielodzietne „Karta Dużej Rodziny”, realizowany wspólnie z Ministerstwem Pracy i Polityki Społecznej. Każda rodzina z co najmniej trójką dzieci, będzie mogła skorzystać w ramach Karty z rabatu aż do 10% na całe swoje zakupy w ponad 80-ciu największych sklepach Carrefour w Polsce.

Caritas Polska i Carrefour wspólnie walczą z głodem wśród polskich dzieci

Caritas Polska i Carrefour od 6 miesięcy  realizują trzecią edycję programu „Dożywianie z Carrefour”. Dzięki grantowi przyznanemu Caritas przez Międzynarodową Fundację Carrefour 1260 dzieci z całej Polski otrzymuje posiłki przez 5 dni w tygodniu. Objęci opieką zostali podopieczni 42 świetlic środowiskowych Caritas. Wartość udzielonej pomocy wynosi  1,2 mln zł.  Podczas poprzednich edycji programu wydano ponad… Read More »

Barometr Carrefour Wskaźnik Koniunktury Konsumenckiej – luty 2014

Wartość Barometru Carrefour Wskaźnika Koniunktury Konsumenckiej w lutym wyniosła -8,2 punktu (w skali od -100 do +100). W porównaniu z notowaniem z poprzedniego miesiąca, wskazanie Barometru spadło o 1,85 punktu. Był to pierwszy spadek wartości Barometru po trzech kolejnych miesiącach wzrostu. Wartość wskaźnika poniżej zera oznacza, że w dalszym ciągu utrzymuje się niekorzystny stan koniunktury… Read More »