Przejdź do treści

Carlsberg

1 Carlsberg

Piwa smakowe – odpowiedź na potrzeby konsumentów

carlsbergPiwo stanowi jeden z najpopularniejszych napojów alkoholowych wśród Polaków – 47% dorosłych osób deklaruje, że po nie sięga. Cenione jest przede wszystkim za swoje walory smakowe. Nie można jednak pominąć faktu, że stanowi także doskonałe dopełnienie wolnych chwil oraz wielu spotkań towarzyskich. Piwo – trunek dostępny na całym globie – doczekało się swojego nieformalnego święta i już dzisiaj, 5 sierpnia obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Piwa i Piwowara.

Czytaj dalej »Piwa smakowe – odpowiedź na potrzeby konsumentów

30 tys. uczestników zbiórki szkła w 20 miastach Polski

Prawie 30 tysięcy uczestników, 42 tony zebranego szkła oraz 37 tysięcy rozdanych roślin to wynik ekologicznej akcji zorganizowanej w ostatni weekend w wybranych placówkach sieci sklepów Biedronka wspólnie z Carlsberg Polska. Akcja miała na celu zwiększanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów, szczególnie w kontekście segregacji opakowań szklanych.

Czytaj dalej »30 tys. uczestników zbiórki szkła w 20 miastach Polski

Segreguj koncertowo. Daj śmieciom kosza – ekologiczna akcja edukacyjna podczas Festiwalu Sonisphere

Carlsberg Polska – w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu – kontynuuje rozpoczętą w roku ubiegłym edukację ekologiczną uczestników letnich imprez, sponsorowanych przez firmę. Pierwsza akcja w tym sezonie pn. „Segreguj koncertowo. Daj śmieciom kosza” odbędzie się już 10 czerwca podczas Festiwalu Sonisphere, którego główną gwiazdą jest Iron Maiden.

Czytaj dalej »Segreguj koncertowo. Daj śmieciom kosza – ekologiczna akcja edukacyjna podczas Festiwalu Sonisphere

Harnaś w super cenie i w nowej oprawie

  • przez

Z początkiem września marka Harnaś, z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna sprzedaż w nowej ofercie cenowej: 1,99 zł za butelkę Harnasia Jasne Pełne. Marka pojawi się także w nowej oprawie podkreślającej jakość piwa płynącą z bogatej tradycji Browaru Okocim, z którego wywodzą się korzenie marki. Nowa, atrakcyjna cena i oprawa Harnasia wspierane są kampanią telewizyjną.

Czytaj dalej »Harnaś w super cenie i w nowej oprawie

Carlsberg i Okocim wśród najsilniejszych marek w Polsce

  • przez

Marki Carlsberg i Okocim z portfela Carlsberg Polska zostały uznane przez międzynarodową organizację Superbrands za czołowe marki konsumenckie w Polsce. Tym samym Okocim i Carlsberg zostały uhonorowane prestiżowym tytułem Superbrand Polska i zaproszone do elitarnej grupy Superbrands. W ramach konkursu oceniano 1500 marek konsumenckich i 1200 marek biznesowych w Polsce.

Czytaj dalej »Carlsberg i Okocim wśród najsilniejszych marek w Polsce

Naturze się należy

4 sierpnia rusza akcja promocyjna „Naturze się należy”, zorganizowana przez markę Harnaś z portfela Carlsberg Polska i Delikatesy Centrum. Akcją konsumencką – z edukacyjnym przesłaniem ekologicznym – objętych zostało 50 wybranych sklepów sieci Delikatesy Centrum na terenie Małopolski. Mechanizm promocyjny polega na zakupie 10 piw Harnaś, w zamian konsument otrzymuje nosidełko na butelki. Czytaj dalej »Naturze się należy