Carlsberg Polska

CARLSBERG – LIMITOWANA, IMPREZOWA KOLEKCJA OPAKOWAŃ NORDIC DESIGN W SPRZEDAŻY!

Marka Carlsberg przygotowała dla konsumentów limitowaną edycję piwa – Nordic Design – w 4 unikalnych opakowaniach, inspirowaną nordyckim klimatem i architekturą. Limitowana kolekcja puszek pod symbolicznymi nazwami: Vatna, Spectra, Umea, Symphony, jest już dostępna w sklepach. Nowoczesne, designerskie opakowania zaprojektowała nowojorska agencja Safari Sundays.Czytaj więcej »CARLSBERG – LIMITOWANA, IMPREZOWA KOLEKCJA OPAKOWAŃ NORDIC DESIGN W SPRZEDAŻY!

Eko akcja – szkła segregacja

Już w najbliższą sobotę i niedzielę, 14 i 15 maja w godzinach od 10.00 do 18.00 w wybranych sklepach Tesco w Krakowie, Szczecinie, Warszawie, Włocławku, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu i Częstochowie odbędzie się zbiórka opakowań szklanych. W zamian za przyniesienie 5 opakowań szklanych klienci otrzymają sadzonkę rośliny doniczkowej lub kupon na 100 zielonych punktów Clubcard. Patronat nad akcją objęła KOBA, Organizacja Odzysku, która odpowiada za proekologiczne przetworzenie szkła zebranego podczas EKOAkcji Szkła Segregacji. Celem – tego po raz drugi organizowanego przedsięwzięcia Carlsberg Polska i Tesco – jest budowanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów w obszarze segregacji opakowań szklanych i recyklingu.

Czytaj więcej »Eko akcja – szkła segregacja

Zadbaj o środowisko – ekologiczna akcja edukacyjna na letnich imprezach Carlsberg Polska

Carlsberg Polska – w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu – rusza w letnią trasę, której celem jest edukacja ekologiczna uczestników imprez, sponsorowanych przez firmę, takich jak Dni Morza w Szczecinie, Dni Brzeska, Seven Festiwal w Węgorzewie, czy koncert Metallica na warszawskim Bemowie. Firma przygotowała EKOprogram „Zadbaj o środowisko”, którego celem jest uwrażliwienie na dbałość o otoczenie i czystość terenów, w szczególności zielonych, rekreacyjnych. Partnerem merytorycznym programu jest Fundacja Ekorozwoju.

Czytaj więcej »Zadbaj o środowisko – ekologiczna akcja edukacyjna na letnich imprezach Carlsberg Polska

Książ w mocnym wydaniu i na ogólnopolskim rynku

  • by

W portfelu Carlsberg Polska, w asortymencie marki Książ pojawia się nowy,  bardzo mocny wariant – Książ Czarny Specjał, o zawartości alkoholu 9%. Jednocześnie marka Książ – do tej pory znana i dostępna przede wszystkim w regionie Dolnego Śląska – od tego roku będzie dystrybuowana na rynku ogólnopolskim. Autorem koncepcji wizualizacji i opracowania graficznego opakowań piwa Książ jest Mamastudio.Czytaj więcej »Książ w mocnym wydaniu i na ogólnopolskim rynku

Mocne filmowe wieczory w Polsacie z Okocim Premium Mocne

  • by

Marka Okocim Premium Mocne, z portfela Carlsberg Polska rozpoczęła sponsoring cyklów filmowych na Polsacie: poniedziałkowego „Megahitu” i „Mocnych czwartków”, w ramach akcji „Na Mocne Filmowe Wieczory”. Okocim Premium Mocne będzie obecny na antenie Polsatu do końca lutego. Wkrótce Okocim Premium Mocne uruchomi także specjalną witrynę internetową dla fanów kina akcji. Czytaj więcej »Mocne filmowe wieczory w Polsacie z Okocim Premium Mocne

Kasztelan ubrany na sportowo – z herbem Anwilu Włocławek i Wisły Płock

  • by

Marka Kasztelan, z portfela przygotowała dla fanów i kibiców szczypiornistów Wisły Płock oraz koszykarzy Anwilu Włocławek limitowane opakowania piwa  – 0,5l puszki Kasztelana Jasne Pełne z klubowymi herbami. Jednocześnie rusza akcja promocyjna Kasztelana, w ramach której do wygrania są unikalne podkładki pod piwo, z wizerunkiem zawodników klubów i trenera, oraz specjalne szklanki i szaliki, sygnowane herbami klubów i logo ich wieloletniego sponsora – marki Kasztelan.Czytaj więcej »Kasztelan ubrany na sportowo – z herbem Anwilu Włocławek i Wisły Płock