Archiwa tagu: Capgemini

Bankowość detaliczna na świecie 2012 – raport Capgemini

Opublikowany wspólnie przez Capgemini i Efma raport o bankowości detalicznej wskazuje kierunki i możliwości rozwoju banków w stronę doskonalenia obsługi klienta i usług mobilnych. Na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród 18 tysięcy klientów spośród 35 krajów powstała rzetelna analiza zadowolenia klientów ze świadczonych przez banki usług.

Capgemini zatrudni we Wrocławiu 200 informatyków

Capgemini Polska Sp. z o.o. należąca do Grupy Capgemini, światowego lidera oferującego usługi informatyczne, outsourcingowe i konsultingowe poinformowała o tegorocznych planach rekrutacji. Łącznie firma prognozuje zatrudnić 500 osób, z czego we Wrocławiu, w Software Solutions Center, zatrudnionych zostanie 200 informatyków.

Capgemini wygrywa przedłużenie o pięć lat kontraktu z International Paper o wartości 42 mln euro

Firma Capgemini – jeden z największych na świecie dostawców usług konsultingowych, technologicznych i outsourcingu, – ogłosiła, że przedłużyła umowę z International Paper (globalny producent papieru, i opakowań), wartą 42 mln euro. Przedłużenie kontraktu do 2018 roku obejmuje istniejący serwis finansowo-księgowy. Całkowity okres współpracy wynosi więc 19 lat i jest jednym z najdłuższych w sektorze BPO.

Rynki wschodzące generują wzrost globalnych płatności

Zgodnie z World Payments Report 2011, opublikowanym przez Capgemini, Royal Bank of Scotland (RBS) i Efma rynek płatności jest odporny na cykle dekoniunkturalne. Wolumen płatności bezgotówkowych wzrósł choć w nieco wolniejszym tempie o pięć procent w 2009 roku do 260 mld euro, kontynuując dziewięcioprocentowy trend wzrostowy od 2008 r.