Capgemini

Światowy Raport Jakości – dwie trzecie przedsiębiorstw nieprawidłowo testuje aplikacje mobilne

Capgemini, jeden z wiodących dostawców usług konsultingowych, technologicznych i outsourcingowych oraz Sogeti, należąca do Grupy Capgemini opublikowały wyniki czwartego, dorocznego badania – Światowy Raport Jakości. Raport opublikowany we współpracy z HP wskazuje, że organizacje zmagają się z wyzwaniami ery mobilności, i tylko jedna trzecia (31 procent) z objętych badaniem firm testuje aplikacje mobilne. Organizacje przeprowadzające mobilne testy jakości (QA), są głównie skoncentrowane na wydajności (64 procent) i funkcjonalności (48 procent), 18 procent na bezpieczeństwie. Co gorsza, wydaje się, że organizacje wykonujące testy nie potrafią zaadresować nowych wyzwań coraz bardziej zcyfryzowanego środowiska, ponieważ nie posiadają odpowiednich zasobów, narzędzi i metod. Dodatkowo zdolność do efektywnego przeprowadzania testów aplikacji nigdy nie była tak ważna dla reputacji i działalności firm.

Czytaj więcej »Światowy Raport Jakości – dwie trzecie przedsiębiorstw nieprawidłowo testuje aplikacje mobilne

Globalny raport Capgemini wskazuje zwiększone zainteresowanie klientów zakupami we wszystkich kanałach sprzedaży

Badanie pokazuje, że w krajach rozwijających się zakupy z wykorzystaniem nowych kanałów cyfrowych są częstsze niż w krajach dojrzałych, oraz że klienci przewidują zmianę tradycyjnych placówek w salony ekspozycyjne

Czytaj więcej »Globalny raport Capgemini wskazuje zwiększone zainteresowanie klientów zakupami we wszystkich kanałach sprzedaży

Bankowość detaliczna na świecie 2012 – raport Capgemini

Opublikowany wspólnie przez Capgemini i Efma raport o bankowości detalicznej wskazuje kierunki i możliwości rozwoju banków w stronę doskonalenia obsługi klienta i usług mobilnych. Na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród 18 tysięcy klientów spośród 35 krajów powstała rzetelna analiza zadowolenia klientów ze świadczonych przez banki usług.

Czytaj więcej »Bankowość detaliczna na świecie 2012 – raport Capgemini

Capgemini wygrywa przedłużenie o pięć lat kontraktu z International Paper o wartości 42 mln euro

Firma Capgemini – jeden z największych na świecie dostawców usług konsultingowych, technologicznych i outsourcingu, – ogłosiła, że przedłużyła umowę z International Paper (globalny producent papieru, i opakowań), wartą 42 mln euro. Przedłużenie kontraktu do 2018 roku obejmuje istniejący serwis finansowo-księgowy. Całkowity okres współpracy wynosi więc 19 lat i jest jednym z najdłuższych w sektorze BPO.

Czytaj więcej »Capgemini wygrywa przedłużenie o pięć lat kontraktu z International Paper o wartości 42 mln euro

Rynki wschodzące generują wzrost globalnych płatności

Zgodnie z World Payments Report 2011, opublikowanym przez Capgemini, Royal Bank of Scotland (RBS) i Efma rynek płatności jest odporny na cykle dekoniunkturalne. Wolumen płatności bezgotówkowych wzrósł choć w nieco wolniejszym tempie o pięć procent w 2009 roku do 260 mld euro, kontynuując dziewięcioprocentowy trend wzrostowy od 2008 r.

Czytaj więcej »Rynki wschodzące generują wzrost globalnych płatności

KIR S.A. wkrótce udostępni system płatności natychmiastowych

Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. wybrała firmę Capgemini Polska Sp. z o.o. do budowy i wdrożenia  systemu rozliczeń płatności natychmiastowych. Platforma jest nowatorskim rozwiązaniem KIR S.A., które pozwoli na realizację płatności pomiędzy klientami banków w czasie rzeczywistym. Dzięki temu rozwiązaniu przekazywanie środków pomiędzy rachunkami klientów prowadzonymi w różnych bankach będzie mogło odbywać się natychmiastowo przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu i 365 dni w ciągu roku. Platformę do realizacji płatności natychmiastowych, KIR S.A. zaproponuje bankom w trybie pilotażowym już na początku przyszłego roku.

Czytaj więcej »KIR S.A. wkrótce udostępni system płatności natychmiastowych