Archiwa tagu: Call Center

SpeedUp zarabia na udanej inwestycji

Grupa SpeedUp, fundusz kapitału zalążkowego wyszedł z jednej ze swoich inwestycji: call center Holicon Sp. z o.o.. Transakcja pozwoliła wygenerować 40-krotny zwrot z kapitału zainwestowanego w Spółkę w ciągu pięciu lat. Holicon jest liderem na polskim rynku usług mających na celu wsparcie zasadniczych procesów biznesowych m.in. obsługę klienta, zarządzanie zasobami ludzkimi.

FreecoNet rozbudowuje usługi dodane i dostosowuje API do standardu XML-RPC

Nagrywanie połączeń i inne nowości we FreecoNet. FreecoNet – jeden z najpopularniejszych usługodawców telefonii internetowej w Polsce – wzbogacił swoją platformę o nową usługę „Rejestrator rozmów” i wprowadził szereg innych usprawnień. Obejmują one m.in. tzw. uprawnienia, czyli podział ról na użytkowników zwykłych i administracyjnych w panelu klienckim, dostosowanie API do standardu XML-RPC, zmianę w architekturze… Czytaj dalej »