Call Center

2 Call Center

Polskie firmy chętnie łaczą outsourcingowe call center z własnym

oexWedług badania Ipsos, zrealizowanego na zlecenie Outsourcing Experts, wielkość rynku call i contact center wynosi 0,9 mld zł, z czego na ponad 700 mln zł wyceniane zostały usługi w zakresie rozmów przychodzących. Z outsourcingu wsparcia obsługi klienta korzysta już co piąta polska firma, a z modelu mieszanego, który łączy własne call center z outsourcingowym – aż 56 % z nich. Do działań realizowanych równolegle należą najczęściej rozmowy telefoniczne wychodzące.

Czytaj więcej »Polskie firmy chętnie łaczą outsourcingowe call center z własnym

Partner zamiast petenta

Według raportu Frost and Sullivan, wartość sektora call i contact center w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki przekroczyła sumę 11-12 mld euro. Firmy korzystają z usług centrów kontaktowych na szeroką skalę – teraz czas na instytucje państwowe. Władze rozumieją, że urzędy – dbając o swój wizerunek – powinny inwestować w narzędzia skutecznej komunikacji z obywatelami. I inwestują. W Warszawie za 4 mln zł powstaje Centrum Kontaktu z Mieszkańcami. Jednostki administracji publicznej czy służby mundurowe decydują się na otwieranie nowych infolinii. Podobne rozwiązania funkcjonują już z powodzeniem w Europie Zachodniej i Stanach Zjednoczonych. Przykładowo, przez osiem lat działalności nowojorskie miejskie call center odebrało aż 100 mln połączeń.

Czytaj więcej »Partner zamiast petenta

SpeedUp zarabia na udanej inwestycji

Grupa SpeedUp, fundusz kapitału zalążkowego wyszedł z jednej ze swoich inwestycji: call center Holicon Sp. z o.o.. Transakcja pozwoliła wygenerować 40-krotny zwrot z kapitału zainwestowanego w Spółkę w ciągu pięciu lat. Holicon jest liderem na polskim rynku usług mających na celu wsparcie zasadniczych procesów biznesowych m.in. obsługę klienta, zarządzanie zasobami ludzkimi.Czytaj więcej »SpeedUp zarabia na udanej inwestycji

Call center w Polsce

Duża dynamika usług call center wyróżnia Polskę na tle regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Jesteśmy na trzecim miejscu pod względem wzrostu rynku call center, ale i na trzecim od końca pod względem dojrzałości tego sektora. To pokazuje, że jest jeszcze wiele miejsca dla nowych graczy w tej branży. Warunkiem sukcesu będzie jednak unikalna i kompleksowa oferta.

Czytaj więcej »Call center w Polsce

FreecoNet rozbudowuje usługi dodane i dostosowuje API do standardu XML-RPC

Nagrywanie połączeń i inne nowości we FreecoNet. FreecoNet – jeden z najpopularniejszych usługodawców telefonii internetowej w Polsce – wzbogacił swoją platformę o nową usługę „Rejestrator rozmów” i wprowadził szereg innych usprawnień. Obejmują one m.in. tzw. uprawnienia, czyli podział ról na użytkowników zwykłych i administracyjnych w panelu klienckim, dostosowanie API do standardu XML-RPC, zmianę w architekturze systemu usług dodanych, a także czytelniejsze billingi. Czytaj więcej »FreecoNet rozbudowuje usługi dodane i dostosowuje API do standardu XML-RPC