Archiwa tagu: Brief

Uczelnia Łazarskiego będzie kształcić przyszłych mediowców

Uczelnia Łazarskiego we współpracy z Biurem Reklamy i Handlu TVP SA, biurem sprzedaży Atmedia, domem mediowym Universal McCann oraz redakcjami „Briefu” i Mediarunu uruchamia studia podyplomowe „Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach”. Przyszłych pracowników domów mediowych i biur reklamy kształcić będą praktycy z branży marketingowej.

Nowe sekcje w magazynie „Brief”

W lutowym numerze magazynu „Brief” można znaleźć nowe, stałe sekcje. W praktycznym dziale mówiącym o finansowaniu biznesu prezentujemy najróżniejsze źródła finansowania działalności gospodarczej, w autorskiej rubryce redaktor naczelnej, Olgi Kozierowskiej, przedstawiamy wywiady z przedstawicielkami świata biznesu i showbiznesu, natomiast sekcja Brief Style poświęcona jest trendom w biznesie i nietypowym pasjom.

Co nowego w styczniowym magazynie „Brief”

Styczniowy numer magazynu „Brief” to pierwsze wydanie po zmianach redakcyjnych, w nowej makiecie. Zapraszamy do lektury nowych rubryk: Briefing, Business Today, Business Services, Business Tomorrow oraz pierwszego rankingu „Briefu” i felietonów pisanych przez Leszka Stafieja i Pawła Tkaczyka.