Brief

Marek Kmiecik Człowiekiem Roku „Briefu” 2012

Obchodzący swoje trzynaste urodziny magazyn marketingu i sprzedaży „Brief”, przyznał nagrody specjalne dla Człowieka Roku „Briefu” 2012 oraz projektu komunikacji marketingowej roku. Prestiżowym tytułem Człowieka Roku Briefu 2012, w kategorii Człowiek Marketingu i Sprzedaży, uhonorowany został Marek Kmiecik, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Hoop Polska.Czytaj więcej »Marek Kmiecik Człowiekiem Roku „Briefu” 2012

Uczelnia Łazarskiego będzie kształcić przyszłych mediowców

Uczelnia Łazarskiego we współpracy z Biurem Reklamy i Handlu TVP SA, biurem sprzedaży Atmedia, domem mediowym Universal McCann oraz redakcjami „Briefu” i Mediarunu uruchamia studia podyplomowe „Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w mediach”. Przyszłych pracowników domów mediowych i biur reklamy kształcić będą praktycy z branży marketingowej.

Czytaj więcej »Uczelnia Łazarskiego będzie kształcić przyszłych mediowców

Nowe sekcje w magazynie „Brief”

W lutowym numerze magazynu „Brief” można znaleźć nowe, stałe sekcje. W praktycznym dziale mówiącym o finansowaniu biznesu prezentujemy najróżniejsze źródła finansowania działalności gospodarczej, w autorskiej rubryce redaktor naczelnej, Olgi Kozierowskiej, przedstawiamy wywiady z przedstawicielkami świata biznesu i showbiznesu, natomiast sekcja Brief Style poświęcona jest trendom w biznesie i nietypowym pasjom. 

Czytaj więcej »Nowe sekcje w magazynie „Brief”

Stworzone w technologii Adobe, pierwsze wydanie magazynu Brief na iPad, od stycznia dostępne w AppStore

Pierwsze wydanie magazynu marketingu i sprzedaży Brief w wersji na iPad, od 20 stycznia będzie dostępne w AppStore. Najnowszy numer Brief na iPad został w całości stworzony przy użyciu technologii InDesign CS5 oraz usług Adobe Digital Publishing Suite.

Czytaj więcej »Stworzone w technologii Adobe, pierwsze wydanie magazynu Brief na iPad, od stycznia dostępne w AppStore