Bridgestone

Bridgestone i Mercedes-Benz zamieniają jazdę samochodem w ekscytującą przygodę

Firma Bridgestone z dumą ogłasza, że realizuje kolejne zamówienie dla firmy Daimler. Tym razem Bridgestone dostarczy opony do znanego programu Mercedes-Benz Driving Events, w ramach którego niemiecki koncern realizuje kompleksowe szkolenia dla kierowców. Wybrane ze względu na bezpieczeństwo, niezawodność i potwierdzone parametry na najróżniejszych nawierzchniach i w każdych warunkach, opony Premium serii Bridgestone Potenza, Turanza, Dueler i Blizzak będą montowane w całej gamie modeli wysokich osiągów Mercedes-Benz. Wezmą udział we wszystkich 36 imprezach motoryzacyjnych, szkoleniach dla kierowców, szkoleniach terenowych i podróżach turystycznych Mercedesa w latach 2013 i 2014.

Czytaj więcej »Bridgestone i Mercedes-Benz zamieniają jazdę samochodem w ekscytującą przygodę

SALES LINK kolejny rok z Bridgestone

Agencja field marketingowa SALES LINK kolejny rok będzie współpracować z marką Bridgestone, największym obecnie producentem opon i wyrobów gumowych na świecie. Agencja prowadzi dla Bridgestone partnerski program biznesowy, obejmujący m.in. obsługę serwisu internetowego dedykowanego partnerom firmy, akcje sprzedażowe, szkolenia oraz eventy i wydarzenia specjalne.

Czytaj więcej »SALES LINK kolejny rok z Bridgestone

Bridgestone przedstawia nową filozofię korporacyjną oraz odświeżone logo

Korporacja Bridgestone zaprezentowała nowy logotyp oraz hasło korporacyjne, które wpisują się w odświeżoną filozofię firmy – „The Bridgestone Essence”. Rebranding marki z okazji przypadającej w tym roku 80. rocznicy założenia Bridgestone Group stanowi element szerszej strategii mającej na celu wzmocnienie globalnego wizerunku firmy.

Czytaj więcej »Bridgestone przedstawia nową filozofię korporacyjną oraz odświeżone logo

Osiągi i środowisko

Doskonałe osiągi, komfort, a przy tym bezpieczeństwo. Czy kierowca ciężarówki może oczekiwać więcej od opon montowanych na kołach swojego pojazdu? Tak. Każdy świadomy kierowca czy właściciel firmy transportowej wie, że dziś oprócz dobrych właściwości technicznych opona powinna być przyjazna dla środowiska.

Czytaj więcej »Osiągi i środowisko

Opony Bridgestone Potenza S001 na wyposażeniu fabrycznymsamochodu Aston Martin Rapide

Producent samochodów Aston Martin wybrał spółkę Bridgestone na partnera i dostawcę opon dla pierwszego czterodrzwiowego samochodu sportowego tej marki – Rapide. Opracowane niedawno przez Bridgestone nowe, flagowe opony klasy Ultra High Performance (UHP) – Potenza S001, zostały wybrane na fabryczne wyposażenie samochodu Rapide i są w nim montowane od jego premiery w kwietniu 2010 roku.Czytaj więcej »Opony Bridgestone Potenza S001 na wyposażeniu fabrycznymsamochodu Aston Martin Rapide

Spotkanie sprzedawców Bridgestone

Ponad 100 przedstawicieli punktów sprzedaży i serwisów opon wraz z osobami towarzyszącymi wzięło udział w dorocznym spotkaniu zorganizowanym przez firmę Brigestone. Globalny lider produkcji opon wraz z partnerami handlowymi nie tylko analizował sytuację rynkową w pierwszej połowie 2010 roku i perspektywy rozwoju w najbliższym czasie, ale także… doskonale się bawił.Czytaj więcej »Spotkanie sprzedawców Bridgestone

Firma Bridgestone zdobywa nagrodę DAF za osiągnięcia w dziedzinie jakości “50PPM Quality Achievement”

Firma Bridgestone zdobyła prestiżową nagrodę PACCAR 50PPM Quality Achievement Award za wyniki osiągnięte, jako dostawca opon w Europie, w 2009 roku. Nagroda ta, którą firma Bridgestone zdobyła po raz pierwszy, przyznawana jest wyłącznie wybranej grupie dostawców spełniających najwyższe wymagania jakościowe sformułowane przez spółkę-matkę DAF – PACCAR Inc.Czytaj więcej »Firma Bridgestone zdobywa nagrodę DAF za osiągnięcia w dziedzinie jakości “50PPM Quality Achievement”