Przejdź do treści

Brand advertising online

1 Brand advertising online

“Nie widziałem reklamy to znaczy ze jej nie było” – IAB Polska obala mity reklamy internetowej

iab“W internecie jest już tak dużo reklam, że ich już nie widać”, “Nie widziałem reklamy to znaczy że jej nie było”, “Najważniejszy jest koszt dotarcia”. Grupa robocza Brand Advertising Online działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stworzyła cykl filmów “Pogromcy mitów reklamy online” mających na celu w przystępny sposób zaprezentować działanie reklamy w internecie i rozliczyć się z mitami na jej temat.

Czytaj dalej »“Nie widziałem reklamy to znaczy ze jej nie było” – IAB Polska obala mity reklamy internetowej

Najlepiej uczyć się od najlepszych: IAB Polska tworzy Zbiór Case Studies Brand Advertising Online

Działająca w ramach IAB Polska grupa robocza Brand Advertising Online stworzyła zbiór case studies najciekawszych kampanii brand advertising online z ubiegłego roku. Zbiór może być doskonałym źródłem wiedzy oraz inspiracji dla brand managerów i marketerów.

Czytaj dalej »Najlepiej uczyć się od najlepszych: IAB Polska tworzy Zbiór Case Studies Brand Advertising Online

Poradnik „Brand advertising online” dostępny już w październiku

W październikowym wydaniu miesięcznika M&MP (Media i Marketing Polska) ukaże się poradnik poświęcony tematyce Brand advertising online. To kolejna publikacja, która powstała w wyniku współpracy Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i wydawcy najstarszego ogólnopolskiego magazynu poświęconego marketingowi, mediom i reklamie. Poradnik to mini kompendium wiedzy na temat reklamy online przygotowany specjalnie dla marketerów przez ekspertów grupy roboczej Brand advertising online działającej w ramach IAB.

Czytaj dalej »Poradnik „Brand advertising online” dostępny już w październiku