Braas

„Dachy pełne energii” – marka BRAAS rusza z akcją społeczną w trasę z RMF FM

Już 25 czerwca, w Ustroniu Morskim, rozpoczyna się pierwszy z dziesięciu koncertów trasy RMF FM „Muzyka najlepsza pod słońcem”. Jednym ze stałych punktów programu będą akcje społeczne „Dachy pełne energii” zainicjowane przez markę BRAAS. 10 miast rywalizować będzie ze sobą o zebranie jak największej ilości punktów energii, które przełożą się na bezpłatny remont wybranego dachu obiektu użyteczności publicznej.Czytaj więcej »„Dachy pełne energii” – marka BRAAS rusza z akcją społeczną w trasę z RMF FM

Braas buduje… na Facebooku

Braas to marka innowacyjna nie tylko w zakresie stosowanych technologii! W lutym br. producent dachówek uruchomił swój fanpage na jednym z najpopularniejszych portali społecznościowych – Facebooku. Nowy kanał komunikacyjny jest okazją do interaktywnego kontaktu z klientami marki oraz wykorzystania nowoczesnych narzędzi dostępnych w interencie.

Czytaj więcej »Braas buduje… na Facebooku

Nowe logo Braas

Zielony liść na łodydze otaczający literę B w nazwie marki Braas oraz dopisek „dla środowiska” poniżej nazwy. Tak wygląda nowe logo Braas, które powstało na potrzeby kampanii ekologicznej marki. Liczne działania związane z ekologią przewidziane zostały na cały rok 2011.

Czytaj więcej »Nowe logo Braas

Śpiewające wyniki Braas

Braas plasuje się w ścisłej czołówce rankingu najbardziej rozpoznawalnych marek pokryć dachowych na polskim rynku. Markę Braas spontanicznie wymienia 7 proc. Polaków, z czego 6 proc. wymienia ją jako pierwszą znaną markę (top of mind). Oto główny wniosek z badania percepcji rynku pokryć dachowych jakie przeprowadził renomowany instytut badawczy GFK Polonia.

Czytaj więcej »Śpiewające wyniki Braas