Bluerank

Bluerank i Venti dla Redanu

Redan, właściciel marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash, we współpracy z agencją interaktywną Venti oraz agencją SEM – Bluerank, rozwija strategię marketingową online. Nowe witryny wizerunkowe, kampania reklamowa w wyszukiwarkach, obecność marek na Facebooku, pozycjonowanie sklepu internetowego – to główne obszary, w których Redan zamierza się rozwijać.

Czytaj więcej »Bluerank i Venti dla Redanu

Szkolenia SEM dla firm

Rzeczpospolita we współpracy z agencją SEM – Bluerank rozpoczyna cykl szkoleń poświęconych marketingowi w wyszukiwarkach internetowych. Oferta skierowana jest przede wszystkim do przedstawicieli firm, właścicieli serwisów WWW, osób odpowiedzialnych za reklamę i marketing. Pierwsze dwa szkolenia – odbędą się w połowie października, w Warszawie.

Czytaj więcej »Szkolenia SEM dla firm