Archiwa tagu: Blip.pl

Blip i YouTube znieczulone komputerowo. Rewolucyjna kampania informacyjna w branży stomatologicznej

Komputerowe znieczulenie The Wand™ to rewolucja w gabinetach stomatologicznych! Bezbolesne znieczulenie stosowane jest już w około 600 gabinetach w całej Polsce. Żeby jednak rewolucja, przeszła w ewolucję i na stałe zagościła w świadomości pacjenta firma FM Produkty Dla Stomatologii, która do Polski urządzenie sprowadziła razem z 600 gabinetami, postanowiła komunikować się z pacjentami za pomocą… Czytaj dalej »

REDD’S zaprasza kobiety na babskie wieczory, Dorota Gardias ambasadorką akcji „Babski Wieczór? Tylko z Redd’s!”

Konkurs z nagrodami, tworzenie ABC Babskiego Wieczoru i ciekawe informacje na temat Babskich Wieczorów – wszystko to już teraz znaleźć można na stronie www.babskiwieczor.pl. W taki sposób Redd’s zachęca Polki do spędzania czasu w kobiecym gronie. Strategię działań PR, wspierających cele komunikacyjne marki Redd’s przygotowała agencja Q&A Consulting, za wykonanie strony internetowej odpowiada agencja OS3.

WAB w społecznościach internetowych

Kozy giną na Facebooku, Sherlock Holmes tropi zbrodnie na Blipie – to elementy promocji nowych pozycji książkowych Wydawnictwa W.A.B. W lutym 2010 Wydawnictwo W.A.B rozpoczęło niestandardową promocję swoich kilku najnowszych propozycji, m. in. „Człowiek, który gapił się na kozy” Jona Ronsona oraz „Sherlock Holmes – biografia nieautoryzowana” Nicka Rennisona. Działania toczą się w popularnym serwisie… Czytaj dalej »