Błażej Miernikiewicz

Artefakt promuje serwisy Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

Agencja interaktywna Artefakt wygrała przetarg Ministerstwa Rozwoju Regionalnego na promowanie w wyszukiwarkach portali informacyjnych o funduszach europejskich. Kampania rozpoczyna się 23 lipca 2010 roku. Wrocławska agencja Artefakt przeprowadzi optymalizację serwisów pod kątem wyszukiwarek (SEO) oraz kampanię linków sponsorowanych w systemie Google Adwords dla następujących portali funduszy europejskich:

Czytaj więcej »Artefakt promuje serwisy Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

Agencje marketingu internetowego idą pod prąd

Przenoszenie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych do internetu chroni agencje interaktywne przed negatywnymi skutkami kryzysu gospodarczego – takie wnioski płyną z najnowszego badania “Client-Agency Economic Outlook Survey” przeprowadzonego w maju 2009 r. w USA. Polskie analizy wyraźnie potwierdzają ten trend – reklama w internecie, jako jedyny segment w rynku reklamowym, zanotowała 7% wzrost przychodów w I kwartale 2009 r.
Czytaj więcej »Agencje marketingu internetowego idą pod prąd