Black Point

Komputery za tonery

Czy szkoły mogą zyskać dzięki ekologii? Oczywiście! Zwłaszcza, gdy biorą udział w corocznej akcji „Komputery za tonery”. Idea jest prosta: organizatorzy płacą za każdy oddany przez uczniów pusty kartridż, a szkoły pieniądze ze zbiórki przeznaczają na zakup komputerów, drukarek i pomocy dydaktycznych.

Czytaj więcej »Komputery za tonery

Operacja: zdjęcie żony

Ci, którzy próbowali, dobrze wiedzą: trudno jest zrobić zdjęcie własnej żonie tak, by sprostać jej wymaganiom. Jednak nie ma rzeczy niemożliwych. Uwierz – stosując się do poniższych wskazówek nie tylko unikniesz kłótni, ale wręcz sprawisz, że Twoja partnerka chętniej będzie stawać przed obiektywem aparatu.

Czytaj więcej »Operacja: zdjęcie żony

Black Point odkrywa karty

Po raz pierwszy w Polsce producent alternatywy ujawni szczegółowe porównanie swoich atramentów i tonerów z materiałami producentów drukarek. – Czas zadać kłam praktykom niektórych producentów sprzętu i pokazać, co tak naprawdę decyduje o jakości materiałów eksploatacyjnych – mówią w Black Point. Wykonane przez Black Point badania uwzględniły najpopularniejsze na rynku atramenty i tonery.

Czytaj więcej »Black Point odkrywa karty

Codzienne sprzątanie świata

Uzbrojeni w rękawice i worki na odpady w najbliższy weekend wyruszą do parków i lasów, bynajmniej nie aby zbierać jesienne liście. Dzieci, młodzież i dorośli w ramach VII polskiej akcji ,,Sprzątanie Świata” będą oczyszczać swoją okolicę, a przy okazji przekazywać ważne przesłanie tegorocznej edycji: „Chrońmy bioróżnorodność – segregujmy odpady”.

Czytaj więcej »Codzienne sprzątanie świata

Ekologia z eksportu

Szacuje się, że w 2009 roku w Polsce sprzedano prawie 16 mln tuszów i tonerów do drukarek. Co stało się z tak ogromną liczbą zużytych pojemników? Większość trafiła na wysypiska. Tutaj pojawia się kolejne pytanie: kiedy Polacy nauczą się, że część z tych odpadów wcale nie jest bezużyteczna i nadaje się do ponownego użytku.Czytaj więcej »Ekologia z eksportu

Gratisy rozdane – akcja Markowe Biuro zakończona

Firma Black Point rozdała blisko 5000 multimedialnych gadżetów. Takim wynikiem zakończyła się akcja Markowe Biuro. Multimedialne gadżety, ekspresy ciśnieniowe, rabaty to tylko nieliczne z atrakcji, które towarzyszyły zakończonej właśnie akcji Markowe Biuro. Był to pionierski projekt liderów branży biurowej – firm: Black Point, producenta tuszy i tonerów, Fellowes Polska, specjalisty w dziedzinie urządzeń biurowych i Newell Rubbermaid, właściciela takich marek, jak Parker, Waterman, Dymo oraz Paper Mate. Czytaj więcej »Gratisy rozdane – akcja Markowe Biuro zakończona