BIMERS

PanMedia Western dla Polskiej Organizacji Turystycznej. Kampania wschodniej Polski skierowana także do Ukraińców i Niemców

Dom mediowy PanMedia Western w konsorcjum z agencją Bimers odpowiada za opracowanie i wdrożenie multimedialnej kampanii turystycznej wschodniej Polski. Promocja województw warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego, za którą odpowiada Polska Organizacja Turystyczna, rozpocznie się w mediach na początku lata. Uroki wschodniej Polski będą także reklamowane na rynku ukraińskim i niemieckim.

Czytaj więcej »PanMedia Western dla Polskiej Organizacji Turystycznej. Kampania wschodniej Polski skierowana także do Ukraińców i Niemców

Echo Miasta w obiektywie Wieteski. Niezwykły kalendarz na 7 miesięcy

Właśnie ukazała się pierwsza limitowana edycja ekskluzywnego kalendarza ECHO MIASTA 2009 „WIELKIE MIASTA
W 7 WYDANIACH”. W kalendarzu można podziwiać fotografie, które specjalnie dla „Echo Miasta” wykonał znany polski fotograf Wojtek Wieteska. Zdjęcia w poetycki i niekonwencjonalny sposób ukazują fragmenty scenerii największych metropolii w Polsce.Czytaj więcej »Echo Miasta w obiektywie Wieteski. Niezwykły kalendarz na 7 miesięcy

Wydawca Echo Miasta wybrał agencję kreatywną oraz podjął współpracę z domem mediowym

Wydawnictwo Media4mat powierzyło obsługę kreatywną tytułu „ECHO MIASTA” agencji reklamowej BIMERS (wcześniej Bimer Mazurczak). Współpraca ma charakter długofalowy i dotyczy świadczenia usług z zakresu przygotowania koncepcji kreatywnych oraz realizacji kampanii promujących „ECHO MIASTA” na rynku wydawniczym i reklamowym. Media4mat podjęło również współpracę dotyczącą zakupu mediów z domem mediowym Universal McCann.
Czytaj więcej »Wydawca Echo Miasta wybrał agencję kreatywną oraz podjął współpracę z domem mediowym