BGŻOptima

BGŻOptima promuje konto oszczędnościowe na 6,3 proc.

BGŻOptima rusza z jesienną odsłoną kampanii reklamowej. W telewizji oraz Internecie pojawiły się właśnie najnowsze reklamy sztandarowego produktu banku – konta oszczędnościowego, informujące o promocyjnym oprocentowaniu 6,3 proc. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Tippingpoint, z kolei media zaplanowały Initiative i Reprise Media. Za produkcję spotu odpowiada Film Delikatesy.

Czytaj więcej »BGŻOptima promuje konto oszczędnościowe na 6,3 proc.

Polacy oszczędzają konserwatywnie, lubią szybkie zyski, bez podatku

Oszczędności Polaków to obecnie ponad 960 mld zł, z czego niecałe 500 mld zł stanowią depozyty. Mimo, że przez ostatnie 10 lat wzrosły one ponad dwukrotnie, nasz kraj wciąż pod tym względem plasuje się na jednym z ostatnich miejsc w Europie. Średni depozyt na mieszkańca jest 2 razy niższy niż w Czechach i aż 9 razy niższy niż w Belgii. Polacy najchętniej trzymają swoje oszczędności na krótkoterminowych lokatach, które wciąż odnawiają. Unikamy jednocześnie lokowania pieniędzy w bardziej ryzykownych aktywach – wynika z raportu przygotowanego przez ekspertów banku BGŻOptima.

Czytaj więcej »Polacy oszczędzają konserwatywnie, lubią szybkie zyski, bez podatku

Gwiazda BGŻOptima rusza na podbój social media

Świnka-skarbonka, maskotka BGŻOptima, ma swój fanpage na portalu społecznościowym Facebook. Bank rusza właśnie z akcją, której celem jest stworzenie w przestrzeni popularnego serwisu miejsca dla oszczędnych, oszczędzających i planujących oszczędzanie. Na start fanpage ruszył też konkurs, z nagrodą główną w wysokości 500 zł – na drobne wydatki lub dobry początek oszczędzania.

Czytaj więcej »Gwiazda BGŻOptima rusza na podbój social media

Polaków apetyt na zysk

Tylko 11 procent internautów deklaruje chęć lokowania swoich oszczędności w jednostki uczestnictwa funduszy inwestycyjnych w pierwszej połowie bieżącego roku – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Banku BGŻOptima. Tylko nieco ponad połowa badanych (53 proc.) w ogóle wie czym jest taki produkt. 8 proc. ankietowanych wręcz pomyliło fundusze inwestycyjne z kontem oszczędnościowym. Najchętniej oszczędzamy na lokatach i kontach oszczędnościowych.

Czytaj więcej »Polaków apetyt na zysk