Beniamin Schon

Korzystaj z wiedzy ekspertów Sodexo! Ruszył projekt Bazy Wiedzy Sodexo Motivation Solutions

Sodexo Motivation Solutions, lider w dziedzinie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych na polskim rynku, rozpoczął nowy projekt ekspercki. W serwisie www.motywacja.sodexo.pl w zakładce Lojalność i Motywacja w Biznesie uruchomiona została Baza Wiedzy, zawierająca kompleksowe informacje dotyczące programów wsparcia sprzedaży. Z Bazą Wiedzy Sodexo programy motywacyjne i lojalnościowe nie mają już żadnych tajemnic! 

Czytaj więcej »Korzystaj z wiedzy ekspertów Sodexo! Ruszył projekt Bazy Wiedzy Sodexo Motivation Solutions

Z rozwiązaniami Sodexo głowa ma wolne

„360° dla biznesu i głowa ma wolne!” – pod takim hasłem z początkiem września ruszyła kampania reklamowa segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie firmy Sodexo Motivation Solutions, wyspecjalizowanego doradcy w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych. Akcja obejmuje reklamy w prasie branżowej i Internecie oraz działania marketingu bezpośredniego.

Czytaj więcej »Z rozwiązaniami Sodexo głowa ma wolne

Budżety BTL odporne na kryzys

Pomimo osłabienia gospodarki, firmy w Polsce są nadal skłonne inwestować w działania marketingu bezpośredniego – taki wniosek płynie z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie firmy Sodexo Pass Polska. W roku 2010 poziom budżetów przeznaczanych na BTL wzrośnie o około 2% w stosunku do roku 2009, zaś dodatkowe fundusze zostaną przeznaczone głównie na rozwijanie lojalności klientów w segmencie B2C.Czytaj więcej »Budżety BTL odporne na kryzys

Sodexo Pass Polska z fundacją Anny Dymnej

Sodexo Pass Polska – ekspert i doradca w zakresie motywowania pracowników oraz partnerów biznesowych – umożliwiło swoim klientom wspieranie Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”. Od stycznia br. wszyscy uczestnicy programów lojalnościowych realizowanych w ramach platformy Performance Suite mogą zamieniać zgromadzone przez siebie punkty na środki finansowe i przekazywać je na rzecz Fundacji.Czytaj więcej »Sodexo Pass Polska z fundacją Anny Dymnej

Sodexho pilotuje Performance Suite

Sodexho Pass Polska rozpoczęła pilotażowy projekt wprowadzający innowacyjne na polskim rynku rozwiązanie służące budowaniu lojalności partnerów biznesowych i konsumentów – Performance Suite. Jest to platforma internetowa, dzięki której można projektować, komunikować, zarządzać oraz weryfikować efektywność programu motywacyjnego lub lojalnościowego.Czytaj więcej »Sodexho pilotuje Performance Suite

Mimo osłabienia gospodarki, firmy nie oszczędzają na budżetach BTL

Z firm działających w Polsce – w 2008 r. więcej zwiększyło swoje budżety na działania BTL kierowane do klientów indywidualnych (B2C) i partnerów biznesowych (B2B), niż je zmniejszyło, w stosunku do roku poprzedniego. Prezentują to badania dotyczące komunikacji BTL, zlecone przez Sodexho Pass Polska i przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia. Badane firmy deklarują, że w 2009 r. nie zmniejszą wydatków na ten cel.
Czytaj więcej »Mimo osłabienia gospodarki, firmy nie oszczędzają na budżetach BTL