Przejdź do treści

BEKO

Biuro Podróży Reklamy zrealizuje dla BEKO półroczną kampanię kontent marketingową

W roku 2017 agencja Biuro Podróży Reklamy zrealizuje dla marki Beko kampanię reklamową. Współpraca agencji Biuro Podróży Reklamy oraz marki Beko jest efektem przetargu rozstrzygniętego przez markę w drugiej połowie listopada 2016 roku. Agencja współpracowała wcześniej z Beko przy różnych projektach digitalowych.Czytaj dalej »Biuro Podróży Reklamy zrealizuje dla BEKO półroczną kampanię kontent marketingową

BEKO 4 More – lodówka, czy zamrażarka – wybór należy do Ciebie

Warszawa 05.02.2010. Firma BEKO wprowadza na rynek nową lodówkę typu Side by Side. Jej pojemność wynosi niemal 610 litrów, czyli około 3 razy więcej od przeciętnej lodówki. Urządzenie wyposażone jest w trzy komory: chłodzącą, zamrażającą oraz Multi-Zone. Tej ostatniej możemy używać jako chłodziarki lub jako zamrażarki. Czytaj dalej »BEKO 4 More – lodówka, czy zamrażarka – wybór należy do Ciebie

Pierwsza w nowym roku telewizyjna kampania reklamowa Pierwsza w nowym roku telewizyjna kampania reklamowa BEKO

Wraz z początkiem lutego rozpoczęła się pierwsza w tym roku ogólnopolska telewizyjna kampania reklamowa firmy BEKO. W spotach widzowie zobaczą pralkę z funkcją Pupil, którą mieli okazję poznać w czasie ubiegłorocznej odsłony kampanii. Czytaj dalej »Pierwsza w nowym roku telewizyjna kampania reklamowa Pierwsza w nowym roku telewizyjna kampania reklamowa BEKO

Nowa kampania telewizyjna Beko

  • przez

Z początkiem lipca br. firma Beko rozpoczyna kolejną w tym roku ogólnopolską kampanię telewizyjną. Ma ona na celu promowanie nowych pralek, pozwalających łatwiej usuwać  z ubrań sierść zwierząt domowych oraz lodówek z dyktafonem. Jej celem jest także dalsze umacnianie wizerunku marki.Czytaj dalej »Nowa kampania telewizyjna Beko

Przygotuj się na ciepłe dni z nową lodówką BEKO

Lodówka to sprzęt domowy, bez którego nie sposób się obejść. Najbardziej doceniamy ją gdy nadchodzą gorące dni, kiedy możemy z jej wnętrza wyjąć chłodne owoce, lody, czy orzeźwiające napoje. Jednak podczas upałów najważniejsza jest woda. Dlatego BEKO wprowadza na rynek nową lodówkę z dozownikiem, która zapewni nam do niej bardzo wygodny dostęp. Czytaj dalej »Przygotuj się na ciepłe dni z nową lodówką BEKO

Koncern Arçerlik, właściciel firmy BEKO, osiągnął w 2008 roku obroty na poziomie 3,9 mld USD

Arçelik jest właścicielem BEKO – producenta dużego sprzętu AGD. W ubiegłym roku, mimo trudnej sytuacji rynkowej, firma Arçelik osiągnęła skonsolidowany obrót na poziomie 3,9 mld USD. Właśnie dzięki markom takim jak BEKO, firma utrzymała wiodącą pozycję w swojej kategorii produktowej na rynku macierzystym. Jednocześnie aż 50% obrotów  spółka Arçelik osiągnęła dzięki sprzedaży zagranicznej.
Czytaj dalej »Koncern Arçerlik, właściciel firmy BEKO, osiągnął w 2008 roku obroty na poziomie 3,9 mld USD