Bed&Breakfast

Anita Lipnicka i John Porter poparli akcję „Nie kupuj 3”

Do akcji „Nie kupuj 3” agencji reklamowej Bed&Breakfast dołączyli Anita Lipnicka i John Porter – Zdrowe jajko może pochodzić tylko od zdrowej kury, hodowanej w odpowiednich warunkach i właściwie odżywianej. Nie kupujemy jaj z masowych produkcji, bo ważne jest dla nas co jemy – mając małe dziecko, jakość i pochodzenie spożywanych w domu produktów staje się jak najbardziej ważne. Jajko wyprodukowane seryjnie przez kurę żyjącą w stresie i niegodnych warunkach to nawet nie ‚junk food’ ale ‚deadfood’ – mówi Anita Lipnicka.
Czytaj więcej »Anita Lipnicka i John Porter poparli akcję „Nie kupuj 3”

Nowy copywriter w Bed & Breakfast

Do agencji Bed&Breakfast dołączył nowy copywriter, Michał Zygmunt, samozwańczy głos sumienia pokolenia doby narodowego kaczyzmu, młody pisarz, autor odważnej i kontrowersyjnej książki z gatunku political fiction „New Romantic“, ochrzczonej pierwszą polską powieścią antykaczystowską. „Czuję odpowiedzialność za losy otaczającego mnie świata. Postanowiłem zostać decydentem w agencji reklamowej.” – mówi Zygmunt.
Czytaj więcej »Nowy copywriter w Bed & Breakfast