Bankier.pl

Cykl artykułów PSPR w Bankier.pl

Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) nawiązało współpracę merytoryczną z redakcją portalu Bankier.pl. Na stronach portalu regularnie ukazywać się będą artykuły członków Stowarzyszenia przybliżające działalność specjalistów public relations czytelnikom portalu, w większości osobom nie związanym bezpośrednio z działaniami komunikacyjnymi. W portalu można przeczytać już pierwszy z artykułów zapowiadający serię.

Czytaj dalej »Cykl artykułów PSPR w Bankier.pl

Symetria rzuca wyzwanie

Już tylko 2 tygodnie mają specjaliści z branży e-marketingu na wzięcie udziału w nowatorskim konkursie agencji Symetria oraz portalu Bankier.pl. Na zwycięzców czeka pakiet usług o wartości 50 000 zł oraz 30 darmowych badań eye trackingowych. Dodatkowo, każde zgłoszenie jest honorowane bezpłatnym raportem z zakresu użyteczności i e-marketingu.Czytaj dalej »Symetria rzuca wyzwanie

otoDom.pl najpopularniejszym internetowym serwisem ogłoszeniowym na polskim rynku obrotu nieruchomościami

Serwis internetowych ogłoszeń nieruchomości otoDom.pl, z dwoma milionami unikalnych użytkowników (stan z maja 2010 roku), jest najpopularniejszym internetowym serwisem ogłoszeń sprzedaży i wynajmu nieruchomości w Polsce. Po blisko czterech latach działalności, serwis wchodzący w skład Grupy Allegro, ostatecznie wyprzedził swoją konkurencję. W maju br., zanotował ponad 30 mln odsłon swoich stron.

Czytaj dalej »otoDom.pl najpopularniejszym internetowym serwisem ogłoszeniowym na polskim rynku obrotu nieruchomościami

Klienci domów maklerskich docenili system Comarch Notowanie Online

Portal Bankier.pl przeprowadził wśród swoich czytelników ocenę rachunków polskich biur maklerskich. W badaniu wzięło udział ponad 850 czytelników portalu. Respondenci oceniali koszty obsługi, stabilność i bezpieczeństwo systemu transakcyjnego, jakość obsługi telefonicznej i w punktach obsługi klienta, wsparcie merytoryczne ze strony brokera, funkcjonalność platformy transakcyjnej, ofertę dodatkową, a także ogólny poziom zadowolenia z usług. Zwycięzcą rankingu w klasyfikacji ogólnej oraz w kategorii najlepszego systemu transakcyjnego został Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska. Platforma transakcyjna w DM BOŚ jest autorskim rozwiązaniem Comarch.

Czytaj dalej »Klienci domów maklerskich docenili system Comarch Notowanie Online

DM BOŚ zwycięzcą rankingu usług maklerskich w Polsce

DM BOŚ zwyciężył w rankingu usług maklerskich sporządzonym przez portal Bankier.pl. Dzięki wysokim ocenom uzyskanym w wielu kategoriach, rachunek giełdowy w Domu Maklerskim Banku Ochrony Środowiska wygrał w klasyfikacji ogólnej. Inwestorzy docenili zarówno szybkość działania i funkcjonalność platformy transakcyjnej Biura, jak również jej część edukacyjną. Ranking powstał w oparciu o oceny wystawione biurom przez samych inwestorów.

Czytaj dalej »DM BOŚ zwycięzcą rankingu usług maklerskich w Polsce

Komputronik SA: ruszyła kampania reklamowa HP Pavilion

Komputronik SA rozpoczął ogólnopolską kampanię promującą notebooka HP Pavilion dv6-1306ew z wydajnym procesorem Intel Core 2 Duo T6600. Komputer przenośny będzie intensywnie reklamowany w kilkuset serwisach internetowych, m.in.: Bankier.pl, Dziennik.pl, IDG.pl, Interia.pl, Komputerswiat.pl, Money.pl, Newsweek.pl, Onet.pl. W akcji promującej bierze udział również internetowy sklep Komputronik.pl.Czytaj dalej »Komputronik SA: ruszyła kampania reklamowa HP Pavilion

5 lat na polskim rynku e-commerce – case study

Jeden z wiodących serwisów polskiego rynku e-commerce obchodzi w lutym swoje 5 urodziny. Porównywarka Ceneo to projekt, który powstawał w domowym zaciszu, w czasach kiedy rodzimy rynek zakupów on-line był jeszcze słabo rozwinięty. Na zachodzie porównywarki cen były popularne, ale u nas mało kto wtedy słyszał o serwisach umożliwiających zestawienie ofert internetowych sklepów. Czytaj dalej »5 lat na polskim rynku e-commerce – case study

Lenovo IdeaPad Y550 – idealny prezent od Komputronik SA

Notebook Lenovo IdeaPad Y550 to doskonały kandydat na gwiazdkowy prezent – przekonuje Komputronik SA w ogólnopolskiej świątecznej kampanii internetowej, która potrwa do 23 grudnia br. Przez najbliższe dwa tygodnie bannery promujące Lenovo IdeaPad Y550 będą pojawiać się w kilkuset serwisach internetowych, m.in: Autocentrum.pl, Bankier.pl, Dziennik.pl, Gazeta.pl, Onet.pl, a także na witrynach należących do wydawnictw: Axel Springer Polska oraz IDG Poland.Czytaj dalej »Lenovo IdeaPad Y550 – idealny prezent od Komputronik SA