B2C

Potencjał polskiego rynku B2B w kontekście e-commerce

Platforma Mergeto.pl przygotowała raport poświęcony polskiemu rynkowi e-commerce, kładąc nacisk na analizę transakcji dokonywanych na rynku B2B. W jednym opracowaniu zebrano nie tylko dane rządowe, czy znanych agencji badawczych, ale również unikatowe dane przygotowane na zlecenie autorów. Raport to kompendium wiedzy na temat funkcjonowania oraz potencjału polskiego rynku e-commerce B2B i B2C.

Czytaj więcej »Potencjał polskiego rynku B2B w kontekście e-commerce

Programy lojalnościowe czyli co mi dasz, jak mnie złapiesz?

Większość firm co 5 lat traci niemal 50 % klientów, a zdobycie nowych jest drogie i często niemożliwe. Tańszym sposobem jest zatrzymanie najlepszych klientów – nagrodzenie ich lojalności i budowanie więzi. W dobie kryzysu nieubłagane statystyki mobilizują firmy do nowych rozwiązań. Kluczem do sukcesu są programy lojalnościowe. Powszechnie stosowane w komunikacji B2C, a obecnie niezbędne narzędzie  również w segmencie B2B.

Czytaj więcej »Programy lojalnościowe czyli co mi dasz, jak mnie złapiesz?

Budżety BTL odporne na kryzys

Pomimo osłabienia gospodarki, firmy w Polsce są nadal skłonne inwestować w działania marketingu bezpośredniego – taki wniosek płynie z badań przeprowadzonych przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie firmy Sodexo Pass Polska. W roku 2010 poziom budżetów przeznaczanych na BTL wzrośnie o około 2% w stosunku do roku 2009, zaś dodatkowe fundusze zostaną przeznaczone głównie na rozwijanie lojalności klientów w segmencie B2C.Czytaj więcej »Budżety BTL odporne na kryzys