Axel Springer

Axel Springer Polska wydaje książkę o e-marketingu w nakładzie ponad 20 tysięcy egzemplarzy

Nakładem wydawnictwa Axel Springer Polska ukazała się dziś książka „Twój biznes w internecie. Podręcznik e-marketingu”. Publikacja – przygotowana przez zespół MaxROY.com – będzie miała jeden z najwyższych nakładów w historii polskich książek o e-biznesie.Czytaj więcej »Axel Springer Polska wydaje książkę o e-marketingu w nakładzie ponad 20 tysięcy egzemplarzy

Axel Springer Polska łączy w regionach struktury reklamowe dzienników, magazynów i internetu

Począwszy od 1 października 2009 Axel Springer Polska połączy struktury regionalne Biura Reklamy Prasy Codziennej oraz Magazynów. Dyrektorem zintegrowanych struktur regionalnych został Piotr Łuszczek – dotychczasowy Dyrektor Działu Sprzedaży Regionalnej Biura Reklamy Prasy Codziennej a Beata Kowalczyk odpowiedzialna za sprzedaż regionalną w Magazynach została Szefem Oddziału Warszawskiego.Czytaj więcej »Axel Springer Polska łączy w regionach struktury reklamowe dzienników, magazynów i internetu

Axel Springer Polska proponuje wydawcom kompleksowe usługi dystrybucyjne

Axel Springer Polska włącza do swojej oferty pełną obsługę procesu dystrybucji, w tym także prenumeraty i wsparcia w punktach sprzedaży prasy. Wydawca proponuje rozwiązania dopasowane do potrzeb klienta, obejmujące obsługę od momentu opuszczenia przez produkt drukarni, aż po windykację należności.Czytaj więcej »Axel Springer Polska proponuje wydawcom kompleksowe usługi dystrybucyjne