Archiwa tagu: Axel Springer

Axel Springer Polska łączy w regionach struktury reklamowe dzienników, magazynów i internetu

Począwszy od 1 października 2009 Axel Springer Polska połączy struktury regionalne Biura Reklamy Prasy Codziennej oraz Magazynów. Dyrektorem zintegrowanych struktur regionalnych został Piotr Łuszczek – dotychczasowy Dyrektor Działu Sprzedaży Regionalnej Biura Reklamy Prasy Codziennej a Beata Kowalczyk odpowiedzialna za sprzedaż regionalną w Magazynach została Szefem Oddziału Warszawskiego.

ONESTEP – polska innowacja na rynku m-commerce

Od września rusza nie mająca swoich odpowiedników na świecie usługa zakupów przez SMS – OneStep. W większości tytułów prasowych wydawnictw Axel Springer, G+J, Edipresse, Burda, Agora i Media Point Group pojawią się specjalne OneStep kody – które po wysłaniu SMS’em generować będą zamówienia recenzowanych produktów.