Aviva

Kampania Aviva „Mind the Gap” wygrywa nagrodę European Excellence Awards

Kampania „Mind the Gap” realizowana przez Aviva we współpracy z firmą doradczą Grayling świadczącą usługi z zakresu Public Relations, Public Affairs oraz relacji inwestorskich została nagrodzona w kategorii Najlepsza Kampania Finansowa konkursu European Excellence Awards 2010, który odbył się w grudniu w Pradze. Dorocznie przyznawane nagrody wyróżniają najlepsze kampanie komunikacyjne w Europie.

Czytaj więcej »Kampania Aviva „Mind the Gap” wygrywa nagrodę European Excellence Awards

Jesteś w centrum uwagi – pierwsza globalna kampania Avivy

Autentyczni klienci i pracownicy są bohaterami pierwszej globalnej kampanii grupy Aviva, rozpoczynającej się dzisiaj w Warszawie, Londynie, Paryżu i Singapurze. Aviva zachęca też innych do pokazania twarzy na znanych budynkach. Obok działań reklamowych kampania ma także wymiar społeczny: Aviva pomaga dzieciom ulicy i tworzy międzynarodową grupę ekspertów.

Czytaj więcej »Jesteś w centrum uwagi – pierwsza globalna kampania Avivy

Reklama płatna za efekt w telefonach komórkowych

Novem realizuje pierwszą kampanię reklamową w telefonach komórkowych. Program partnerski, promujący ubezpieczenia komunikacyjne AVIVA, jest realizowany w urządzeniach mobilnych i rozliczany w modelu płatności tylko za efekt.Działania reklamowe, przygotowane z myślą o użytkownikach telefonów komórkowych, promują ubezpieczenia komunikacyjne AVIVA. Osoby korzystające z internetu przy pomocy komórek – w przypadku zainteresowania reklamą i po kliknięciu w kreację – zostaną przekierowane do stworzonej przez Novem strony docelowej (tzw. landing page). Czytaj więcej »Reklama płatna za efekt w telefonach komórkowych

Direct dla Aviva – nowa jakość w zakupie ubezpieczeń turystycznych online

Kupując polisę przez Internet, sam określasz jej zakres oraz cenę, jaką chcesz zapłacić. Już teraz możesz ubezpieczyć się wyjeżdżając na narty lub dowolny wypoczynek.Przygotowany system umożliwia, kupującemu polisę turystyczną, dostosowanie oferty do swoich potrzeb i posiadanego na ten cel budżetu. Wysokość należnej składki przelicza się automatycznie po każdej zmianie parametrów ochrony. Modyfikacji danych, takich jak wartość OC, NNW, czy ubezpieczenie bagażu, można dokonywać przy użyciu dynamicznego formularza dostępnego na stronie AVIVA TRAVEL DIRECT. Po każdej zmianie pojawia się nowa wysokość należnej za ubezpieczenie składki.Czytaj więcej »Direct dla Aviva – nowa jakość w zakupie ubezpieczeń turystycznych online