Augmented Reality

Mobberry i endorfina events razem dla SsangYong

Zakup samochodu wiązał się do tej pory z koniecznością odwiedzenia kilku salonów, zasięgnięcia języka u różnych sprzedawców oraz poszperania w sieci na temat wybranego modelu auta. Nadszedł moment i aplikacja zmieniająca nasze przyzwyczajenia zakupowe względem samochodu. Teraz lwią część tego żmudnego procesu można wykonać z własnej kanapy, przy wieczornej herbacie, w zaciszu domu. Potrzebny jest tylko smartfon lub tablet.

Czytaj więcej »Mobberry i endorfina events razem dla SsangYong

Augmented Reality w „Dobrym Wnętrzu”

Miesięcznik „Dobre Wnętrze” jako pierwszy w segmencie pism wnętrzarskich wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość – Augmented Reality. Czerwcowy numer magazynu (w sprzedaży od 13 maja) to wyjątkowa oferta dla czytelników. Specjalnie dla nich przygotowano m.in. multimedialną, trójwymiarową wizualizację dizajnerskich przedmiotów, zaprezentowanych w głównym temacie wydania – 101 rzeczy i rozwiązań wnętrzarskich, o jakich marzą Polacy. To także interesująca propozycja dla reklamodawców, którzy zyskują nowe możliwości marketingowe.

Czytaj więcej »Augmented Reality w „Dobrym Wnętrzu”

Wirtualna Przymierzalnia w Wirtualnej Polsce

Tanio.pl – jako pierwsza polska porównywarka cen – wykorzystało Augmented Reality. Technologia znalazła zastosowanie w Wirtualnej Przymierzalni – nowej, atrakcyjnej usłudze serwisu. Korzystający z rozwiązania mogą przymierzyć wybraną odzież nie ruszając się sprzed komputera (sic!), zrobić sobie zdjęcie w tym właśnie stroju i opublikować je np. na Facebooku, w końcu, zakupić produkt…

Czytaj więcej »Wirtualna Przymierzalnia w Wirtualnej Polsce

Prezentuj się innowacyjnie

Proponując swoje usługi potencjalnym odbiorcom w ofercie obowiązkowo zaznaczamy, że innowacyjne pomysły to dla nas chleb powszedni. Jednak w dobie rosnącej konkurencji nie wystarczy napisać o swojej kreatywności – trzeba ją wcześniej udowodnić. Jak się więc wyróżniać i pokazać, że posiada się inwencję twórczą nie pisząc o tym wprost. Rozwiązań jest wiele. Niektórzy decydują się na wzbogacenie swojej oferty o przykuwające oko elementy graficzne. Inni rozpisują się nt. swoich dotychczasowych doświadczeń i wprowadzonych rozwiązaniach. Ciekawą i z pewnością niestandardową formą promocji własnej firmy/osoby może być wirtualna wizytówka.

Czytaj więcej »Prezentuj się innowacyjnie