Atos Origin

Novell przedstawia strategię i plany rozwoju produktów w obszarze bezpieczeństwa wirtualizacji

Połączenie zarządzania tożsamością użytkowników i systemami IT zwiększa bezpieczeństwo i optymalizuje wykorzystanie zasobów informatycznych w środowiskach fizycznych, wirtualnych i środowiskach typu cloud. Novell przedstawił strategię i plany rozwoju produktów przeznaczonych dla rynku rozwiązań do inteligentnego zarządzania obciążeniami (Intelligent Workload Management, IWM, zobacz: www.novell.com/intelligent-workload-management). Czytaj więcej »Novell przedstawia strategię i plany rozwoju produktów w obszarze bezpieczeństwa wirtualizacji

Atos Origin zakończył testy systemów IT, które będą obsługiwały Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Vancouver

Atos Origin zakończył ostatni etap sprawdzania systemów IT, które będą wykorzystywane do obsługi Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver w 2010 roku. Testy w czasie rzeczywistym, które odbyły się w związku z Pucharem Kanady w Hokeju na Lodzie Kobiet 2009, są częścią szeroko zakrojonego programu, który stanowi krytyczny etap w przygotowaniach do Olimpiady. Czytaj więcej »Atos Origin zakończył testy systemów IT, które będą obsługiwały Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Vancouver

Atos Origin realizuje Plan Młodych Talentów 2009

Atos Origin, międzynarodowa firma z branży usług IT, rozpoczęła realizację Planu Młodych Talentów 2009. Firma potwierdza zapowiadaną wcześniej chęć zatrudnienia na świecie 3500 pracowników w 2009 roku, z czego połowę będą stanowili młodzi absolwenci. Plan zakłada stworzenie 800 miejsc stażu dla studentów i zacieśnienie współpracy z uczelniami wyższymi. Czytaj więcej »Atos Origin realizuje Plan Młodych Talentów 2009

Atos Origin wdraża program doskonalenia usługi Service Desk

Atos Origin, międzynarodowy dostawca usług outsourcingowych w branży IT, wdraża pilotażowy program doskonalenia usługi Service Desk. Celem programu jest wypracowanie konkurencyjnego i udoskonalonego modelu działania, który następnie będzie wprowadzany w oddziałach Atos Origin na całym świecie. Program realizowany jest w bydgoskim oddziale firmy, gdyż dostarczana przez niego usługa została uznana za wzorcową w międzynarodowych strukturach korporacji.
Czytaj więcej »Atos Origin wdraża program doskonalenia usługi Service Desk